Buda kim.

585 32 5
                                    

Akşam olmuş ama ben masanın başında sbahtan berli modaya uygun şeyler çizmeye çalışmaktan canım cııkmış ve yoruluncada uyuya kalmıştım birden yüzümde birisinin nefesini hissetim ve  gözlerimi açtım karşımdaki jimin'di beni seyrediyordu.

D:burda niye yani napıyosun.

Jm:aa şeyy tam şirketen çıkacaktım senin uyuduğunu fark ettim uyandıracaktım ama uyandıramadım.

D: o nasıl bir cümle yaa ? öldürecektim öldüremedim gibi.

Sonra ikimizde güldük ama aklıma birden görevimle ilgili insanlarla samimi olmamam gerektiğini hatırlayıp

D:neyse uyandıramasanda uyanmama sebeb olduğun için teşekürler. iyi geceler.

Jm:iyi geceler.

Jk:jimin iki saatir seni bekliyorum nerde kaldın hadi .

Diye bağrınca jimin tamam görüşürüz diyip gitti.

Ben hala bu görevi niye verdiklerini anlamasamda onunla samimi olmamalıydım çünkü öldür emri gelirse samimi olduğum kişileri öldüremezdim.Napim böyle bir huyum var. Şirketen çıkıp tek başıma yaşadığım evime gittim. Sesiz ve karanlıktı. ama birden arkamda birsi olduğunu sezdim ve arkamdaki kişinin elini tutup kıvrak hareketlerle bir dakika geçmeden yere sermiştim ama bu ağutodan başka birisi deyildi

A:rica etsem bayan cani şirine beni kaldırırmısın

D:üff sen miydin .illa bir gün kolunu bacanı kırim onumu istiyosun

A:bayan cadı orada çene yapıcağına beni kaldır .

Dedi bende kaldırdım . Bu ağuto denilen mal benim arkadaşımdır.Size biraz ondan bahsedim bu mal benim ajan olduğumu biliyor ama orada burarada bana ajan diyor kimliğimi ortaya çıkaracak diye ağzını gözünü dağıtsamda napcan gariban bir sapiktir kendisi bi gün sokaklarda kız dileniyodu bende kafasını yardım o günden beri arkadaşız.

D:senin burada ne işin var.
Ve eve nasıl girdin.

A:işte kafama öyle esti bende geldim sonra baktım evin önüne kapı şifresi koymuş korkak dedim bu anca koysa koysa siyah koyar denedim doğru çıktı öyle işte.

D:ben korkak deyilim ama başıma bişey geldikten sonra keşke demek yerine onun herzaman önlemini almalıyım.

A:vay vay sayın deniz sıfır konuştu.

D:ayy anca abart s****r git tamamı hadi .

A:ağ sende bizi göndermeye ne meraklıymısın .

D:evet ben çok meraklı bir insanım işim gereyi.

A:tamam tamam gidiyorum.

Ağutoyuda kovduktan sonra yattım ve güzelce uyudum şunu demek isterimki uyuklamayı çok severim.
ASYA abladan gelen genlerimiz napalım bu hikayeyi o yazdığı için genlerimizde ondan geliyor doğal olarak ama beni neden sürtük kızlarla gay erkeklerle muhatap ediyosa gerçeklik ortamına geçe bilsem asyayada vercem boyunun ölçüsünde neyse ...

                        BÖLÜM SONU

Hahayt güleyim bari yaratığım karakterler bana sataşıyo denizcim sinirimi bozma hikayede seni öldürmem süründürürüm bilirsin işkenceyi yapmayıda çekmeyide severim piskopatlarla uğraşma ve ben boyumun ölçüsünü biliyom sağol senin demene ne ihtiyacım var nede gerek.
Oy vermeyi unutmayın!

SİYAH GEÇMİŞ (A.D.O & PJ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin