Sabah kalkıp yine rutin işkerimi yapıp arabamla irinayıda evinden alıp doğruca şirkete gittik masama geçtim ve yine bişeyler karalamaya çalıştım canım okadar sıkılmıştıki telefonumu açıp film izlemeye başladım ve bir, birbuçuk saat ya geçmiş ya geçmemiştiki aniden gelen sesle irkildim.
Jm: vay vay işi kaynatmak ha
D: yaa üggg ahh üfff ebe... anna.....amı...
Dünyadaki bütün sesleri çıkardığımı düşünürken yarım yamalak ağzımda gelen küfürleri söylememek için kendimi zor tutuyordum.
D: jimin bigün ellimde felan kalmak istiyon heralde . Eyer birdaha benden habersiz arkamdan gelirsen seni gebertmekle kalmaz ölünün topuğuna sıkarım okey.
Jm: ne izliyorsun?
D: testereyi sonrada katil bebek kookiyi izlemeyi düşünüyorum.gerçi bu 52. izleyişim olucak ama neyse...
Jm: kızım sen ruhsuz ve işsizmisin?
D: yoo benim işim var aj...
Jm: ne ajjj...
D: eskien ajda pekkan diye bir kadının yanında çalışmıştımda onu hatırladım neyse ne işte
Jm: ben onları izlemeye kalkıştım altıma........tim sen nasıl bukadar iffadesiz ve korkusuz izliyorsun acaba???
D: jm aa niye bukadar abartın sadece iki böö yapıyorlar yani kedicikler bile korkmaz bundan. "Birden merak etme ben seni korurum demek istedim filimlerden gelen kılişe sözcükle fakat bunu normalde erkekler kızlara söyler diye saçma olucağını düşünüp sustum"
Birden irina yanıma gelip bana
İ: acaba birazcık gelirmisin jeni ?
Dedi bende
D: tabiki hayatım geliyorum.
Dedim ve irinanın peşinden gitim beni erkek wc nin yanına kadar sürükledi ve noluyo abi ne ayak demeye kalmadan elli titreyerek jungkook u gösterdi.
Jungkook sadece bir bayanla konuşuyordu bende nolmiş dedim
İ: o o kadın jungkooku kandırıp kendine çekmeye çalışıyor . Lütfen buna engel ol jeni
D: of of bütün işi benmi yapmalıyım ,dedim
kıza yavaş yavaş sinsice yaklaşıp sandalyesinin altına koyduğu çantayı görmeden açtım ve telefonu aldım.
kadının telefonundaki bütün kişilere baktım galiba bu karı minyonlarca erkeği kandırmıştı yani anlayacağınız s*rtük o*ospunun tekiydi...
Rehberindeki sevgilim noyami yok bokami diye herkesi esasa alıp jungkook numarasına attım jungkook telefonunu çıkarıp gelene bakınca kadının orospu olduğunu anlayıp kadından irenir gibi bir bakış atıp lavaboya gitme bahanesiyle bulup yanından ayrıldı.
kadının telefonunu yerine koyarken birtanede not bıraktım kadın çantasını açarken notu gördü ve olduğu yerde felç kaldı ne yazdım diye sormayın aramızda
İrinayla jungkook un yanından geçerken irinaya çelme taktım ve ilk olarak jungkook un üzerine sonra birlikte fayansı öperken kafalarını ve bedenlerini ayırt etmeye çalışıyorlardı bende siz burda fayanzitim yaşamaya devam edin benim işlerim var deyip ayağa kalktıklarındaki sinirli yüz ifadelerini görmemek için ordan ayrıldım.ki
Arkamdan gelen Jeni Jeni Jeni sesleriyle duraksadım "lan okul futbol takımındayken beni bukadar destekleyen olmamıştı." Ve arkamı döndüğümde bu menejerden başkası diyildi.
Menejer: jeni yeni şarkı için kıyafet tasarımların nezaman hazır olur?
(Ahha sıçtık)
D: eee şey bitmek üzere yani galiba...
M: peki yarın teslim etmeni istiyorum
D: nee yarınmı!!!
M: bir sorunmu var?
D: yyok canım ne sorunu yok öyle bişey ben sorun diye birini tanımıyorum sürün vardı bizim sınıfta
M: ne dediğini anlamadım ama sorun olmadığına sevindim.
Dedi ve gitti yarına kadar kıyafet tasarımları yetişmeliydi üff bu ajanlık ne zor iş bu iki işi birarada yönetmeye çalışıyorum. bu günlük izin isteyip eve gitdim ve akşama kadar çizim yaptım aslında hiç fena olmamıştı. Fakat yabeyenmezlerse diye ecel çınar terleri dökerken telefonumu açıp
Hepsinin kendi tarzlarına göre tasarlanmış giysileri direk menejere fotosunu gönderdim.
Menejerde cevap yazdı
M: sen cidimisin...:O
D: beyenmedinizmi çokmu kötü :O
M: aksine çok tarz ve harika gözüküyorlar. Daha önce senin gibi çizen olmamıştı aferim sana jeni iyi iş çıkarmısın. üylerede gönderdim azönce çok beyendiler özellikle jiminle jungkook bayılmış şimdi bunların ölçülerini alıp yapım şirketine göndericeğim .
D: beyenmenize sevindim efendim iyi geceler dilerim. :-D
M: sanada ama yarın hatırlat maşına zam yapıcağım. ;-)
D: sağolun efendim.:-)
Sonra telefonun başından ayrılıp.gidip biraz dinlendim ve patronumla görüşüp şuvana kadar jimin hakında öğrendiğim herşeyi anlattım. Aslında kendimi ihanet etmiş gibi hissediyordum. Ama napıcaksın görev işte.
Kamerayı yeniden açtım jimin evde bir kızla gülüşüp duruyordu tabiki flmin sonuna kadar izledim en son yatakta bitince ben kamerayı kapatım ve sinirim bozulduğu için sinirim bozuldu işte , hem bana umut veriyor hemde eve kız atıyor ama ben buna yarın göstermezmiyim duygularımla oynamayı, gebertcem seni dedim. Ve irina o anda 36 aramasını gerçekleştirdi neyden dolayı aradığını bildiğim için telefonu açmıyordum . En sonunda dayanamayıp telefonu yukarı doğru fırlatıp silahımla ateş ettim üstün nişancılığım şuana kadar 7 veya 8 telefona mall olmuştu neyse göz kapaklarım kendini zorlayarak konuşmamı engelledi ve beni yatağa götürüp uyumama yol açtı. Fakat jimini düşündükçe uykun kaçtı bütün gece yarının olmasını iple çektim yarın çok fena intikamımı alıcaktım.
İrinanın telefonlarını açmamamın nedeni bu gün jungkookun üzerine düşmesine sebep olmamdı .
Saat sabahın 6 sı olmuştu ve ben hala yatakta elerimi başıma koymuş bir şekilde oturuyordum. Gözümün önüne gelen jimin beni çıldırtıyordu.
ASYA abla ben telefonu bulucamda pert edicem öylemi ya bi git işine yaa.
Bölüm sonu
BOŞ VER DENiZ cana gelceğine mala gelsin...
Arkadaşlar bu deniz denilen kız hem kaba dayı hemde nazik ve şirin ola bilen bir kız yani içinde iki benlik var bir yanı kaba ve acımasız diyer yanı nazik ve şirin . Ve bu arada hikayenin Bölüm sonlarına doğru hiç beklemediğiniz şeyler olucak ben şimdiden habercisi ve sağlıklı mutlu en önemlisi BTS li kalın sizi seven asya minkanaki.
Oy vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH GEÇMİŞ (A.D.O & PJ )
FanfictionBir şirkete çalışan Ajan Denizin emirleri sorgulamaksızın yerine getirirken en sonki görevi BTS üyelerinden biri olan park jimini araştırılması isteniyor kısa sürede BTS binasında çalışmaya başlayan D ye emir gelir pak jimini öldür... Bu hikayenin a...