Sonunda modadan anlarken

482 28 1
                                    

Sabah olmuş ve kalkıp hazırlandım şuvan yukarda gördüğünüz kıyafetleri giyip şirkete gitim ama mubarek kimse yoktu .Doğrusu korkmaya başlamıştım. Masamın üzerinde bir not buldum şöyle yazıyordu: yoonkook cafe ye gel herkes orada.gelirken jiminide çağır.

Ne diyor bunlar yaa dedim gitme gereksinimi duymadığım için masama oturup Menejerin  sırt çantasına yerleştirdiğim kamerayı açtım bir cafe de herkez ellinde balonlar tutuyor ve  heycanlı görünüyorlardı mikrofonu açtım ve dinledim doğum günü kutlaması gibi şeylerden söz ediyorlardı.
Sonra telefonuma sms geldi baktım

Meraba ajan D doğum günün kutlu olsun .En iyi arkadaşın ayoto.

Haa şimdi anladım bu gün jiminle benim doğom günümdü
Jimininki 13.09.1995
Benimki 13.09.1996
Yani bu gün ikimizin doğum günüydü şirkete bize spriz yapmak istedi ahh ne sıkıcı yok doğum günü felan filan.

Bende jm e sms attım jimin habu yere git sonra şaşır gül teşekür et felan yazdım. Neden sorma öyle yapmışlar. Sen sorgulama git işte.

Bu sms yi biri bana gönderseydi bunlar benimle dalgamı geçiyor felan derdim.Neyse böyle insanların yaşlanmasını kutlamasını hiç bir zaman anlamamış ve doğum günü yapmadım ,yapmicam,yaptirmicam da.

Jk: burada napıyosun herkez sizi bekliyo.

D: jungkook doğum günü gibi şeylerden nefret ederim beni böyle şeylere karıştırmayın abicim

Jk: abicim! neyse sana hediye aldım .

D: hiç gerek yoktu.

Jk: beyeneceğini biliyorum.

Böyle diyince merak ettim açtım iççinden siyah bir tşört çıktı üzerinde Dünyanın en özel kızına yazıyordu aslında beyenmiştim.

D: ayy siyah çok teşekürler  düşünmen yeterliydi .

Jungkook, biraz utanmış ve yanakları kızarmıştı.

Jk: senin gibi güzel bir kız için yanında basit kalan bir hediye ama beyendiğine sevindim.

Diyer üyelerle birlikte jimin cafe ye gelmeyince buraya yani BTS binasına gelmişler.

Jm: ee bizde verelim ozaman hediyelerimizi.

Rapmon bitane siyah bir bileklik.
J-hope bir şapka
Yoongi bandana
Jin makyaj mazemesi seti
V siyah lens

Hediyeleri garip olsada beyenmiştim

Jm: buda sana küçük bir hediyem

Açtım ve içinden küçük sevimli bir ayıcık çıktı düğmesine bastım ve seni seviyorum jeni dedi

D: pardon !!

Herkez bana bakarken

D: şaka şaka
jimim çok tatlı bir hediye hepinize teşekürler sizi seviyorum .

Dedim ve önemli diyil deyip herkez işinin gücünün başına dönerken jm e seslendim beni duyunca yanıma geldi

D: bunu sana daha sonra vericektim ama şimdi vericeğim doğum günün için küçük bir hediye

Eline alıp minik kutuyu açtı ve içindeki kolyeyi aldı ve bana verdi boynuna taktım üzerinde bu herkeze nasip olmayacak özel çocuk için yazıyordu ama bunu bir takıcıdan geçerken görmüş ve beyenip almıştım yani öyle hediye aradığımdan deyil yani...

Jm: çok beyendim dedi.

ve yanağımdan öpüp gitti Ben az önce noldu derken kalbim heran yerinden fırlayacak gibi atmaya başladı.
noluyo lan bana , sanki diroksiyonda bekleyen hızlı ve öfkeli amcalar gibi hissetim kendimi neyse bu salak niye şimdi beni öptü... ASYA abla  bak abla diyom yaşına hürmetim var bak beni süt bebeleriyle muhatap etme. Git piskopat yaz zombi , vampir yaz ama bu olmaz en sonunda karekterimden istifa edicem , o olucak yani ...

                         Bölüm sonu
deniz sen beni deyil ben senni öperim ve asıl sen yaşına bak salak sen benden yaşlısın ben on beş yaşında sen 20 yaşındasın ve sen istifa edemezsin etsende ben istersem okey

neyse arkadaşlar bu deniz salağı hikaye karekteriyle uğraşıyom sabahtan berli.

Arkadaşlar hikayede arada jiminle ilgili verdiğim bütün bilgiler 100/100 doğrudur.Sizi seviyorum sağlıklı mutlu ve en önemlisi BTS li kalın.
Oy vermeyi unutmayın...

SİYAH GEÇMİŞ (A.D.O & PJ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin