anlaşılamayan olaylar.

214 16 0
                                    

Orta okul son sınıftaydım , yani yaşım 14 tü fakat hâlla denize açılamamıştım. Küçüken oyun arkadaşım olarak gördüğüm denize şu an sırıl sıklam aşıktım.

Ama bugün napıp edip söylemeliydim.

Aslında artık deniz o küçüken arkadaşım olan denizden çok farklıydı.

Artık benimle okadar konuşmuyor evinden pek çıkmıyor eski pembiş elbiselerinden eser kalmamıştı. Ailesindeki insanlarıda pek göremiyordum.

                                 ***

Okuldan çıkıp eve gittim ve evlerine doğru yaklaştım içerden bağırma çığırma sesleri felan geliyordu sonra kapının açık olduğunu farketip içeri girdim ve yerde kanlar içinde iki cesed gördüm. Bunlar denizin anne ve babasıydı...

O sırada bir adam beni tutup kendine çevirdi boynunda <• •> bu dövmeyi gördüm.

- sen kimsin söyle çabuk!

Jm: b-ben denizin okuldan arkadaşıyım.

-bana bak burada olan hiçbirşeyi kimseye söylemiyeceksin anladınmı?
Yoksa aileni öldürürüm...

O akşam denizlerin evi cayır,cayır yanmıştı ve içerideki iki cesedin yangın yüzünden öldüklerine inanmıştı herkez o gün deniz evde olmadığı için tek onun kurtulduğunu söylediler. Deniz evin önünde ağlayarak herşeyi anlatıyordu...
Gözlerinden polise yalan ifade verdiği anlaşılıyordu fakat bunu sadece ben anlayabiliyordum küçüken nezaman yalan söylemeye kalksa gözlerini kaçırır ve yarım yamalak kelimeler kurardı. Ama annlıyamıyordum neden öldürmüşlerdi denizin anne ve babasını neden deniz gerçekleri anlatmıyordu?...

                       Bölüm sonu
Umarım bölümleri beyeniyorsunuzdur merakınızı gidermek amacıyla en son bölüm herşeyi açıklayacağım.
Oy vermeyi unutmayın.

SİYAH GEÇMİŞ (A.D.O & PJ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin