Yeni güne umuda mutluluğa ve aşka günaydın !
Adım Berrak ve hayatımda canım kadar çok sevdiğim sevgilim Kaan.
Biz üniversitede okuyan çok başarılı ve çok samimi bir arkadaş grubuyuz.
Benim arkadaş grubumda , Beste ve Çağkan, Çisem ve Buğra, Mısra ve Çağrı ve biz Berrak ve Kaan . Bekar takılan arkadaşlar ise, İpek, kerem, ve Serkan. Hepsini çok seviyorum.Çağkan ve Çağrı bizim grup için s7priz bi tatil planı yapmışlar. Herşeyi iki hafta öncesinden ayarlamışlar. Bizede dün söylediler. Bugünde hep birlikte minik bi mekanda detayları konuşcaz.Insallah herşey iyi olur diye düşünürken kapı çaldı. Icerden ayak sesleri gelen Beste;
" ben açarım " diye seslendi.Gelenler Ipek ve Mısraydı.
Odamdan çıkıp yanlarına gittim. Tam o sırada Kaan beni aradı."alo"
"Aşkım günaydın"
"Günaydın sevgilim"
"Canım sen kızları topla ve herzaman ki yerimizde biz bekliyoruz kamp detaylarını da konuşuruz"
"Pki sevgilim ben kızları alıp çabucak gelmeye çalışırım"
"Hoşçakal aşkım"
"Hoşçakal canım"
Ipek " ne oldu canım"
Ben" kızlar herzamanki mekanda bizi bekliyorlarmış kamp detaylarını konuşmak için"
Beste"ee süper o zaman hadi çiseme de haber verelim. Sobra da hızlıca hazırlanalım."
Ben" tamam bestecim" diyerek tlf sarıldım.
Mısra " neyse siz hazırlanın biz ipekle salonda bekliyoruz"
Gittiğimizde de erkeklerin hepsi bizi beklediğini gördük.
Buğra " oo hoşgeldiniz "
Kaan " hoşgeldin sevgilim"
Ben " hoşbulduk sevgilim"
Kerem " Ee kızlar nasılsız heycan varmı tatil için "
Ipek " oo hemde nasıl valla ilk defa kampa gideceğim merak ediyorum ."
Çağkan " bol bol oksijen ve temiz hava bize çok iyi gelicek."
Beste " hem çok sıkılmıştık derslerden güzel bir değişiklik olur ."
Ben " kesinlikle"
Serkan "ee hadi bişeyler içelim artık garson.!"
Çağrı " arkadaşlar saat 10.30 da herkes üniversitenin karşısındaki durakta hazır olsun"
Serkan " kaç saat sürecek yol"
Buğra " sanırım iki buçuk saat"
Çisem" yani yarın birde orada mı olacağız.
Buğra " evet "
Çağkan" arkadaşlar ben çadırları falan hallettim herkes iyi hazırlansın beş günlük tatil kampımızda çok eğlenicez."
Mısra " kesinlikle"
Ipek " bence harika bi tatil olucak"
Evet ennihayetinde biz bavullarımızla arabanın gelemsini bekliyoruz. Vee 5 dk sonra beklenen araba geldi. Bavulları arabaya yerleştirdik bizde arabaya geçtik.yaklaşık iki buçuk saat sonra kamp yerindeydik. Heryer o kadar güzel di ki yemyeşil ağaçlar çimenler çok güzel. Ha bide akarsu vardı burada. Şelale akıyordu. Onun sesi ve görüntüsü hayranlık vericiydi. Vakit kaybetmeden çadırlarımızı kurduk. Soframızı çimenlerin üzerine serdik. Ve afiyetle yedik.
Gerçekten açık hava insanın iştahını açıyor ya.
Nefisti yemekler. Hava kararmıştı. Gökyüzündeki yıldızlar çok güzel parlıyordu. Bense sevdiğimin kolları arasında ...
Bi ateş yaktık etrafında oturuyoruz. Burası çok huzurlu bi yer.Beste" çagkan içecekleri getirir misin aşkım "
Çağkan " Tabiki canım "
Mısra " hadi ya hikaye falan anlatın güzel gider burada"
Çağkan "ben anlatayım isterseniz ama korkunç bi efsane"
Çisem " ben korkarım ya "
Misra" çisem ne olucak canım anlatsın "
Buğra " aşkım korkma ben yanındayım"
Ipek "e hafi dinliyoruz "
Serkan " anlat bakalım"
Çağkan " ama bu ormanla ilgili ve üniversiteli gençler bizim gibi kamp yapmak için geliyorlar ve öyle şeylerle karşılaşiyorlar ki resmen kan donduran cinsten bence anlatmayayım "
Çisem " ya gerçekten ürkütücü hadi boşverin "
Ben " anlatmasan mı"
Kerem" bence anlat ben merak ettim."
Mısra " iyice korktum ya boşverelim"
Ipek " oylayalım"
Serkan" anlat diyen 7 kişi anlatma diyen 4 kişi "
Çagkan " anlatıyorum. Günün birinde 8 kişilik bur arkadaş grubu kamp yapmak için gelirler. İlk günleri çok güzel geçer. Ama ikinci günlerinde efsane başlar. İçlerinden birisi tuvalet ihtiyacını gidermek için gruptan ayrılır. Ve bir daha dönemez. Neden çünkü birileri tarafından ağzının tam ortasından ağaca baltalanmıştır.
Arkadaşları onu bu şekilde görünce şok geçirirler. Ve kızın elinde bi not vardır. Içinde "intikam" yazılıdır.Çisem " ya detaylara girme bence bn biraz ürktüm."
Çağkan " pki özet geçiyorum. Her gün bi arkadaş aralarından ayrılır. Hepsi vahşice öldürülmüştür. Kimi asılarak, kimisi kesilerek, ve efsaneye göre o ormandan kimse çıkamamış ve cesetlerini tam 2 ay sonra polisler tarafından bulunmuş......
Bölüm sonu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM "hepiniz ölüceksiniz"
Terrorüniversitede okuyan çok samimi bir grup arkadaş kamp yapmak isterler. ve başlarına kötü olaylar gelir. İçlerinden bazıları çok sevdiği arkadaşlarının vahşice ölümlerine şahit olurlar . "çok yazık"