Hey ik ben Célien ,
Ik ben 15 en heb blond haar
Vandaag verhuis ik van België naar Sydney in Australië ik heb er niet veel zin in want ik moet al mijn vrienden achter laten.
P.v.o. Célien
Ik lig nog lekker te slapen tot dat mama mij roept voor wakker te worden. Vandaag is het zo ver we gaan verhuizen naar Sydney eerlijk gezegd vindt ik het wel spannend ondanks dat ik mijn vrienden en familie moet achter laten
Ik neem een lekker warme douche en ga m'n kleren gaan uitkiezen
Ik kies voor tanktopje en een zwarte broek met rode Allstars. Ik doe nog wat mascara aan ga ga vlug gaan ontbijten. Wanneer ik beneden kom zie ik dat mama lekker boterkoeken gaan halen is.
Goeiemorgen schat zegt ze
Goeiemorgen mam zeg ik terug bedankt voor de boterkoeken. Dat is graag gedaan geeft ze als antwoord.
Wanneer ik klaar ben met eten ga ik mijn valies gaan halen. Ik ga naar beneden en vertrek met de taxi naar de luchthaven voor goed van mijn huis weg.
Na 1 uurtje zijn we aangekomen in de luchthaven we checken onze bagage in gaan op het vliegtuig gaan zitten. Dit was het dan het hoofdstuk in België gedaan. En een nieuw hoofdstuk beginnen in Australië.
Een kwartiertje later stijgen we op weg van België weg van mijn vrienden en familie weg van alles .....
Na 14 u in het vliegtuig te zitten zijn we eindelijk aangekomen in Sydney.
We nemen een taxi naar ons huis.
Wanneer we aan komen valt m'n mond open van verbazing. Z'n mooi huis heb ik nog nooit gezien. Mooi ea schudt mam me wakker uit mijn gedachten. Ja antwoord ik snel.
Kom we gaan vlug naar binnen dan kan je je kamer uit kiezen.
Ik ga naar binnen en kies mijn kamer.
Ik kies voor een grote kamer met een terras het is echt prachtig! Ik heb een inloop dressing en een eigen badkamer.
Ik pak mijn valies uit en ga de buurt eens gaan verkennen.
Ik loop in de wijk en hoor opeens zacht muziek.
Ik loop naar de plaats waar het vandaan komt en zie dan 4 jongens in de garage muziek spelen. 1 zit achter de drum met blonde krullen , dan is er nog een jongens met bruin haar en speelt bas en de twee andere met blond haar en groen haar spelen gitaar en alle 4 zingen ze . Ik wordt vooral aangetrokken door de jongen met blond haar en de blauwe ogen. Ik kom dichter bij en kijk opeens in de mooie blauwe heldere ogen.
Hey, is het mooi ? Zegt de jongen met de blauwe ogen
Ik ben luke trouwens en dit zijn Michael, calum en Ashton. Hey' zeggen ze in koor.
Hey zeg ik ik ben Célien ik ben nieuw hier en ja het is heel mooi !
Heb je anders zin om samen met ons eens de buurt gaan verkennen ?
Ja natuurlijk zeg ik vlug ik ga eerst even m'n ouders verwittigen.
P.o.v Célien
We zijn op weg naar het strand.
Wanneer we aankomen beslissen we om al meteen in het water te gaan. Ik wil juist naar het water wandelen als opeens 2 stevige armen me opnemen en naar het water brengen. Ik probeer nog tegen te stribbelen maar veel haalt het niet uit. Voor ik het besef lig ik in het water. Wanneer ik boven water kom zie ik Luke grijnzend naar me kijken. Maar dat niet lang duren denk ik bij me zelf. Ik duik onder water en pak z'n benen en trek hem onder water. Wanneer hij terug boven water komt lig ik echt plat van het lachen.
JE LEEST
TRUE LOVE ? 〰 luke hemmings
FanfictionIk zoek zijn nummer en bel hem op. 'Hallo Célien ben jij dat ??? Waar zit je ??? Is iets gebeurd !!!' Ik wil antwoorden maar hoor voetstappen en nog geen 2 seconden later wordt deur met een klap opengedaan !! 'PLEASE LUKE KOM ME HELPEN !! 'Roep ik...