Eu:Deci cum sunt pastele?
Ana:wow sunt super bune!
Eu:pe bune?!
Mi:Se puteau si mai bine!
Ak:Mie imi plac asa cum sunt! Ba macar e comestibila!
Eu:Ma bucur ca va place!
Ana:Stai dar tu nu mananci?
Eu:Nu imi este foame! Spun eu cu un zambet cam fals.
Ii las sa manance in continoare,iar eu intre timp imi i-au o patura foarte confoartabila si ies afara! Imi place foarte mult sa stau in hamac seara si sa privesc cerul instelat ma linisteste foarte mult. Sincer mi-e chiar imi era foame doar ca nu Vreau sa il mai aud pe Mihai cum isi bate joc de mine,m-am saturat ca,lumea sa isi bata joc de mine. Stau pierduta printre ganduri pana ma sperie Ana.
Ana:Heii ce ai patit? Tu deobicei nu prea esti trista,tu ar trebuii sa ii nebuna.
Eu:Dar sun nebuna! Spun si zambesc als dar ara sa se vada!
Ana:Bine atunci hai inauntru!
Eu:OKKK
Fug in casa si fac putin ca nebuna si intru in camera unde voi dormi! Deoarece eu am un pachet de tigari....fumez foarte rar,doar cand sunt trista,dar eu nu sunt chiar dependenta,fumez cam odata pe an sau maxim doi ani!
Imi i-au o tigara si o pun in buzunar. ies afara si cand sa ma incalt Ana ma intreaba...
Ana:Unde te duci?Hai sa te distrezi cu noi!
eu:Vin imediat doar ca trebuie......sa iau o gura de aer!
Ana:Dar abia ai venit de afara!
Eu:pai mi sa facut acum putin rau!
Am iesit afara si mi-am aprins tigara, eu abia stiu sa tin in mana o tigara dar sa o si fumez....
Ana povesteste...
Eu:Bai hai sa o spionam pe Diana ca mi-se pare cam ciudata!
Ei:Buna idee!
urcam sus in camera unde voi dormii cu Akmal...
Eu:Baieti vreau sa vad eu prima si apoi va zic ce face...ok?
ei au dat din cap aprobator si eu ma uit.....o vad cum trage din tigara aia,sincer se si chinuia sa traga din ea!
ei:Deci ce face!
eu:Cred ca a adormit!
MI:Ia da sa vad!
Eu: Nuu ma duc sa o trezesc! Voi duceti-va in living si cautati un film frumos!
eu ma duc fuga pana la ea si o strig, o vad cum arunca tigara repede!
Eu:Ce faci?
Di:ma gandeam! Bai mie imi este somn! ma duc sa ma culc! Noapte buna!
Diana pleaca repede in casa si eu ma uit la tigara pe care a incercat sa o fumeze, e bine ca a luat doar un fum mic...
Diana povesteste...
ma duc in casa,si ajung in bucatarie sa imi i-au cateva porcarii si o doza cu cola...
Eu:Noapte buna baieti!
Mi:Dar nu te uiti la film cu noi?
Eu:Nu am chef! Spun si urc incet scarile. Dar vin Akmal cu Mihai dupa mine si ma ia pe sus inapoi jos in living.
Eu:macar lasati-ma sa ma imbrac in pijamale!
Ei:Offf bine.
ma imbrac in pijamaua mea cu unicorn si cobor inapoi, acolo era si Ana...
CITEȘTI
Grupul nebun
Ficção AdolescenteAna o fata foarte sensibila in varsta de 15 ani , ea impreuna cu prietni ei au parte de multe ciudateni