NU?!

26 5 0
                                    

Mi:Nu stiu! Spune si imi pune mana pe obraz.

Eu:Mana asta trebuie sa stea pe volan! Spun razand,ii i-au mana de pe fata mea si o pun pe volan.

Mi:Mda....Diana...eu chiar te plac!

Eu:Mihai nu poti face aceasi gluma intr-o zii!

Mi:Dar nu este nicio gluma eu chiar te plac!

Eu:Mihai pe bune? Tu nu ma suferi si mereu te enervez si tu acum zici ca ma placi HA HA cat am ras.

Mi:Diana,eu te tachinez, si cand ma enervezi imi place cand faci asta, tu nu vezi ca mereu zambesc cand ma enervezi!

Eu:Pai razi ca esti tampit! Spun razand in hohote!

Mihai nu mai spune nimic si isi coninua drumul, eu am un chef sa fiu un copil adica si mai enervanta, asa ca imi pun picioarele pe Ana pana cand se trezeste (eram desculta si vad ca pe Mihai nu il deranjeaza la condus)

Eu:ANAAA!

Ana sare speriaa si se uita la mine,

Ana:ce sa intamplat? 

Eu:A nimic, ma plictiseam si m-am gandit sa te trezesc in cel mai enervant mot posibil!

Ana:DAr tu nu esti enervanta oricat ai incerca tu sa pari!

Eu:Altcineva spune altceva!

Mi:Serios?!

Ana:Infine, cand ajungem?

Mi&Eu:Imediat!

Eu:Nuuu am vrut eu sa zic, raule!Spun si ii dau un pumn in umar dar incet.

anjungem la casa Anei si urcam repede.

Ana:Mama ce sa intamplat?

Eu:da, ce sa intamplat!

Ma:A nimic! Doar ca v-am invoit o saptamana pe toti 4 sa mai stati o sapamana la munte si v-am chemat sa va mai luati haine!

Ana:Pe bune mama?! Spune Ana putin suparata! Cred ca sa speriat rau...

Eu incep sa rad in hohote si sa sar in sus de bucurie!

Ana:Diana nu are nicio treaba!Ea se bucura,infine Diana du-te sa iti mai iei cateva haine!

Eu:Ok

Mi:Vin si eu!

Eu:Ammm....ok.. Dar nu trebuie sa iti iei si tu cateva haine?

Mi:nu ca mi-am luat prea multe si sunt deja acolo!

Eu:ok 

urcam la mine in casa si acolo dam de mama, nu ne spune ca sigur stie ca mai stam o saptamana.

Eu stau si imi aleg ce haine sa imi mai iau si Mihai se uita lung la mine!

Eu:De ce te uiti asa  la mine?Am ceva pe fata? Spun eu speriata.

Mi:Ce nuu, nu ai nimic pe fata ce sa ai?

Eu:Pai nu stiu din asta te  intreb pe tine!

Mi:Nu ai nimic!Dar esti draguta!

Eu:Fata asta e draguta?HA ha ce amuzand! Fata asta e oribila uitate la mine cat de oribila sunt!

Mi:Ba nu,nu iti mai zice asta singura!Tu esti adorabila!

Eu:Mersii...cred?!


Mihai povesteste....

Diana isi revine la ales haine, si eu ma uit la ea! Este atat de draguta cand se supara sau trista sau...defapt ea e draguta in general! Eu ma uit la ea si ea din cand in cand imi mai zambeste la fel si eu.

Dia:Gata cu hainele!

Mi:Ok hai sa mergem!?

Dia:Staiii! Trebuie sa imi mai iau cateva machiaje!

Mi:Ok dar repede!

Dia:Bine!

Si-a luat si machiajele si acum mergem jos unde era si Ana.

Ana:Haideti sa mergem!

Dia:Eu stau in fata!

Ana:Frate ti-e chiar iti place sa faci story-uri!

Dia:Dap!

Eu:Ok hai!

Pornim si Ana a adormit din nou,nu stiu dar mereu adoarme in masina.Diana se uita pe geam.Era foarte ingandurata nu stiu ce era cu ea.Din cand in cand ma mai uitam la ea,era atat de draguta dar o vad cascand...cred ca ii este somn dar nu vrea sa arate!

Eu:Diana de ce nu te culci?

Dia:Ca nu imi este somn!

Eu:Te-am vazut cascand!Spun si ma uit la ea,dar ea se uita urat la mine!

Eu:Culcate!

Dia:Aoloo bine! 

Diana inchde ochii si peste 5 minute cred ca a adormit!


Ana povesteste....

am ajuns la cabana si am trezit-o pe Diana.Descuiem usa si acolo era.....


SUSPANSSSSSS!!!!!



Grupul nebunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum