Acolo era Akmal cu un buchet foarte mare de trandafiri rosii si un urs mare in bratele lui.Eu sar in bratele lui si il sarut...
Diana povesteste...
Ce dragut a fost cadoul pentru Ana! Observ cum imi curge o lacrima pe obraz dar mi-o sterg repede pentru a nu observa nimeni, urc la mine in camera si ma duc pe balcon si privesc cerul instelat. Il vad pe Mihai cum intra in camera mea,ceea ce mi se pare cam ciudat.
Eu:Hey!
Mi:Hey!
Eu:Ce te aduce pe aici? Spun razand.
Mi:Pai vroiam sa stiu de ce ai plecat asa dinr-o data de acolo?
Eu:nu am patit nimic, ce sa patesc? Dar decand te intereseaza atat de mult de sentimentele mele?
Mi:De cand imi pasa de tine?
Eu:Si de cand iti pasa de mine?
Mi:De cand te cunosc!
Eu:Si de cand ma cunosti? spun eu razand.
Mi:Vad ca ai febra, vad ca iti este somn...
Eu:Ba nuuu!
Mi:Ba da mai bine du-te si culcate!
Eu:Pai si voi ma stati?
Mi:Pai...Akmal cu Ana sau dus in camera lor...si eu ma duc pana afara sa mai i-au o gura de aer.
Eu:Aaa ok! Pai noapte buna!
Mi:Somn usor!
Mihai pleaca si eu ma hotaresc sa intru in camera si sa ma pun la somn...aprind becul si pe pat vad un buchet de randafiri rosii si unul in bijloc si un ursulet mic si dragut, si mai era un biletel in care scria "Eu stiu totul" era atat de dragut, asa ca m-am dus in bucatarie si am facut un ceai de fructe de padure. Ies afara unde era Mihai, el ma vazut si mi-a zambit asa ca eu i-am intor gestul.
Mi:Ce te aduce pe aici domnisoara Diana??Spune el razand
Eu nu spun nimic ii dau cana in mana si apoi il imbratisez si ii zic un simplu multumesc.
Mi:Pentru ce?
Eu:Pentru ca tu stii totul! Spun eu razand.
Mihai imi zambeste,Eu ma ridic si ma plimb prin curte Mihai a ramas acolo si simt cum se uita la mine,eu vad o pisica pe strada asa ca ies afara din curte pentru a o lua sa ma joc cu ea. O chem si vine la mine,o i-au in brate si vad ca e foarte murdara si slaba.Asa ca am luat-o,Mihai ma vede cu ea in brate si se uia la mine apoi imi zambeste,pe bune cateodata e cam dubios sa iti zambeasca cineva din orice...Ajung in casa si ma duc la baia de la parter si incerc sa potrivesc apa pentru a spala pisica.E foarte complicat pentru ca mai e si in cada. De la usa apare Mihai si el incepe sa rada.
Eu:De ce razi mai exact?
Mi:Cum incerci si te chinui sa speli pisica e foarte dragut si amuzand!
Eu:Ha Ha acum hai si ajuta-ma sa imi finalizez misiunea!Ca eu nu pot singura!
Mi:Bine bine!
Mihai se pune in genunchi la fel ca mine si incercam amandoi sa spalam pisica asta.Dupa vreo 30 de minute terminam de spalat pisica si acum o punem intr-un prosop, si apoi o i-au in camera mea pentru a uscao.Mihai vine dupa mine razand.
Eu:De ce razi?
Mi:Pentru ca in momentul asta usuci o pisica cu uscatorul de par!
Eu:O a dureze ceva nu-i asa?Spun cu o fata dezamagita.
Mi:Wow abia acum ti-ai dat seama!?
eu incep sa usuc pisica si vad ca ii place si a durat mult maimputin decat sa ii fac amarata aia de baie.
Eu:Na uite ca a stat sa o usuc!
Mi:Si acum ce urmeaza sa faci?
Eu:sa ii dau de mancare!
Mi:Chiar vreau a vad de unde faci tu rost de mancare pentru pisici!
Eu:Mihai,tu stiai ca esti cel mai bun prieten?
Mi:Ce vrei?
Eu:sa cautam un magazin deschis si sa cumparam mancare de pisici!
Mi:Nooo nu vom face asta...
Eu:Te rog...
si asa am ajuns in masina si pornim cautarea unui magazin deschis la 2 dimineata.Ce conteaza aici este ca sntem amandoi nebuni.
Mi:Sa stii ca o fac pentru pisica!
Eu:Aha si te astepi sa te cred?!
MI:Amm da pentru ca sii ca nu te sufar!
Eu:Mihai nu te mai cred! Adica dupa ce ma faci frumoasa si dragua si imi spui ca sunt o fiinta atat de
dragalasa si imi iei un buchet de flori si un ursulet adorabil fara sa iti spun ceva sau fara niciun motiv, TU TE ASTEPTI SA TE CRED?!
Mi:Ammm....da?!
Eu:E uite ca nu te cred aa ca ti-ai luat teapa fraiere!Spn eu razand!....
PAM PAM VA URMA!!!!!!!!!!!!!!
CITEȘTI
Grupul nebun
Teen FictionAna o fata foarte sensibila in varsta de 15 ani , ea impreuna cu prietni ei au parte de multe ciudateni