Te iubesc

6 3 0
                                    

si stau in camera aia de cateva ore....asa ca ma gandesc sa ies,nu se mai aude absolut nimic,asa ca deschid putin usa si nu vad pe nimeni,ies si ii vad pe toti pe canapea uitandu-se la televizor,asa ca ma duc in camera si ma imbrac bine si imi pun intr-un ghiozdanel niste bani.

deschid usa si apoi cobor cat de repede pot scarile si ies afara, Super acum trebuie sa merg o gramada. Incerc sa merg pe un drum cat mai pustiu. pana ma suna Ana.

CONVORBIRE TELEFONICA!

Ana:Diana unde te-ai dus?

Eu:Undeva unde nu trebuia!Spun speriata.

Ana:unde esti?

Eu:Pai am vrut a o i-au pe un drum cat mai pustiu de oameni si cat mai putini!

Ana:Si?

Eu:Pai sunt putini oameni....dar cam toti au cutite si se aud sirene de politie si acum sa auzit cum a tras cineva cu pistolul! Cine dracu are un pistol?Suntem in Romania!

Mi:Trebuie sa o gasesc!

Eu:CE?ma auzit?

Mi:Unde esti?

Eu:Ammm....paiiii.....nu prea stiu!

Mi:De ce ai facut asta?

Eu:Nu stiu! Spun printre lacrimi!

Ana:Dia,calmeaza-te!

Eu:Ana?

Ana:Da?!

Eu:Ce fac daca se spropie spre mine 5 baieti mari cu cutite?

Ana:FUGI!

Eu:Mi-e frica!Spun si inchid telefonul 

icep sa fug cat pot de repede si vad ca ma apropii cat mai mult de populatie,intru in KFC si imi i-au ceva de mancare, si intre timp o sun pe Ana.

CONVORBIRE TELEFONICA

Ana:Esti bine?

Eu:Dap!

Ana:Tu mananci?

Eu:DA!

Ana:Unde esti?Venim sa te luam, sa fii in siguranta!

Eu:oricat de speriata sunt tot nu zic unde sunt!

Ana:Diana ne facem griji! Mai ales Mihai!

Eu:Asta e!CE?!

Ana:Ce?

Eu:Amalia vine spre mine si are o fata ciudata si ma cam sperie!

Ana:Zii repede unde esti mai fato!

Eu:KFC!

Ana inchide apelul si Amalia se aseaza la masa cu mine

Am:Vad ca mi-ai cunoscut prietenii!

Eu:Tu i-ai pus?

Am:DA! Vreau sa stii ca Mihai e al meu!

Eu:Ok! Ti-ai pus de aseara amprentele pe el!

Am:Pai da e al meu!

Eu:Poate ar trebuii sa il intrebi si pe el!

Am:El ma iubeste pe mine,si tine doar la mine,si ma va alege mereu pe mine!

Eu:Ok,nu vreau sa interactionez cu niste persoane care nu au nicio relevanta in aceasta lume!

Am:Ai grija ce spui!Spune si ma trange de maneca de la hanoracul meu!

Eu:Ai grija ce atingi!Hanoracul asta e mai valoros decat viata ta! Spun si ii i-am mana si ne uitam urat una la cealalta!

Am:Uite a venit iubirea mea sa ma ia in brate!

In cladire intra Mihai cu Ana si Akmal! Mihai ma ia in brate si ma strange foarte tare la fel si Ana cu Akmal!

Am:CE?! iubirea mea de ce stai cu tarfa asta!

Mi:Cine zice ala e!Tu esti tarfa!

Am:Ce iti place la Diana?CE are ea si nu am eu!

Mi:Suflet,mila,minte,frumusete...mai spun?

Mihai ma ia de mana si ma duce la masina dar eu imi trag mana si urc in masina,in fata>

ma uitam pe geam si ma gandeam ca puteam sa mor in orice moment!

Mihai ma ia de mana si eu o retrag din nou!

Mi:Ce ai?

Eu:Tu nu intelegi ca nu mai e nimic?Te-ai sarutat cu fata pe care nu o suport!

Mi:Tu crezi ca siam ce fac!Adica tu crezi ca fix in ziua in care am zis sa fim impreuna tot eu am vru sa te insel?A fost o greseala Diana! O GRESEALA!Daca nu imi pasa nu imi faceam atatea griji pentru tine ca tu ai fost pe o strada pustie si era sa te omoare 5 oameni!Daca nu imi pasa nu mai veneam dupa tine,venea Ana si eu te asteptam acasa,asta faceam daca nu imi pasa!

Eu:...

Si in acel moment am ajuns la cabana asa ca cobor si merg in casa....i-au oisica si ma duc pe canapeaua din living si incep sa ma joc cu ea!

Mihai p.o.v.

Eu:Bai puteti pleca pana in mall sa luati diferite chestii,poate o impac pe Diana sau nu stiu...

Ana:Ok,hai babe!

au plecat si eu am in casa,o vad pe Diana cu se joaca cu pisica.Eu ma pun langa ea si o i-au in brate!

Diana p.o.v.

Mihai ma ia in brate si eu doar stau si ma uit la el!

Mi:Chiar vreau sa ne impacam!

Eu nu spun nimic si il i-au in brate si el ma strange din ce in ce mai tare!

Eu:Chiar se vede ca ma iubesti!Spun zambind!

MI:Wow uimeste-ma cum ti-ai dat seama?!

Eu incep sa il bat si el ma opreste luandu-ma in brate!

Mi:Te iubesc!Spune si ma saruta pe frunte.



Grupul nebunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum