Doar pleaca!

10 4 0
                                    

Akmal urca sus si se schimba si apoi isi face bagajul,Mihai cu Akmal coboara impreuna jos!

Eu:Sa il duci cat mai departe de mine!

Mi:Ana a gresit si el!

Dia:Asta nu e o simpla greaseala sa culcat cu tarfa aia!

Mi:Dar Akmal mi-a zis ca doar s-au sarutat!

Ak:Frate doar m-am culcat cu ea!

Eu:Mihai doar du-l departe!

Mi:Ok!

Diana pov

Mihai ma ia in brate strans si ma saruta pe frunte!

Eu:Poate te combini si tu cu ea!Sau cine stie poate amandoi nu va mai intoarceti si ve-ti ramane cu frumusetea voastra!

Mi:Eu?Niciodata!

Eu:Pai sper si eu sa fie niciodata!Spun zambind!

Mi:Stii ca te iubesc!

Eu:Gata hai du-te sa il lasi pe domnul inselator!

Mi:Ok am plecat pa Ana pa fata mea!

Eu:CE??!

Ei ies pe usa si apoi Ana incepe  sa planga!

Eu:Nu,nu,nu,nu Anaaaa nu mai plange!

Ana:Diana il iubeam tineam la el enorm de mult si el?MA INSEALA!Am rupt orice legatura cu el!

Eu:O sa te vrea inapoi si tu la fel!Spunteti facuti unul pentru celalt!Doar ca intr-o relatie nu e totul perfect!

Ana:La tine e usor de zis!Tu il ai pe Mihai,el e altfel fata de Akmal, el e mai bun,el are ochi doar pentru tine,el se uita doar la tine,pe cand Akmal....iesim afara noi doi si faca trece una buna pe langa el intoarce repede capul!

Eu:Ana dar ai fost si tu prea buna,i-ai dat prea multa libertate!

Ana:Si tu ii dai libertate lui Mihai,dar el e alfel,el te vrea doar pe tine,el pe tine te place oricum ai fii grasa slaba cu forme fara forme el te vrea pe tine!

Eu:Ana daca s-ar uita dupa una buna o sa il cert!Dar tu ai tacut!

Ana:Si tu cu Mihai sunteti facuti unul pentru celalalt,sunteti foarte draguti impreuna!

Eu:Nici chiar "facuti unul pentru celalalt"nu cred ca va dura mult relatia asta! Adica se va plictisi repede de mine.

Ana:Daca tu zici asa este! Dar parerea mea este ca sunteti draguti impreuna!

Eu:Nu stiu ce sa zic....

Ana:Asculta-ma pe mine!

Eu:Daca zici tu....

Urc in camera si stau acolo cateva ore pana adorm!

Cand ma trezesc langa mine era Mihai cu AKMAL

Eu:CE?!

Mi:Shh!

Eu:Ce dracu! cat e ceasul?

Mi:Este 2 dimineata iubirea mea!

Eu:Ammm...si ce dracu faceti aici,si nu imi spune iubirea mea ca suna ciudat!

Mi:Bine!Amalia nu la primit in casa ei! Defapt ne-a primit si am stat putin cu ea!

Eu:PUTIN?!Copilule ai plecat la ora 1 ZIUA si tu imi vii la 2 DIMINEATA sau seara cum vrei tu sa o iei!

Mi:Dar eu nu am facut nimic calmeaza-te! Spune si ma ia in brate!

Ak:Ok,si trebuie sa raman aici pana cand plecam inapoi la Bucuresti!

Eu:HA,sa vezi cum va face Ana!Chiar vreau sa ii vad reactia!

Spun si cobor jos in bucatarie si imi fac ceva de mancare!Mihai vine singur in bucatarie si ma implora sa vorbesc eu cu Ana

Eu:De ce sa vorbesc eu cu ea?Si nu tu sau el?

Mi:Pentru ca cu fata asta poti convinge pe oricine!

Eu:Imi poti face mancare?Spun cu o fata de catelus!

Mi:Cu mine nu iti merge!

Eu:Atunci nici la ea!

Mi:te iubesc!Spune si ma saruta

Eu:Si eu! Si de asta imi vei face mancare!

Mihai nu mai spune nimic si se apuca sa imi faca mancare,eu il i-au in brate si plec in living unde Ana cu AKmal se cearta rau de tot...cred ca nu vrea sa il mai vada niciodata,asa ca ma intorc in bucatarie si Mihai ma intreaba ce se intampla!

Eu:Cred ca nu mai exista nici 0,01% sansa sa se mai impace vreodata!

Mi:Crezi ca ne vom certa si noi candva asa rau! Inca sa nu vrei sa ma mai vezi!

Eu:Niciodata! Nu pot sta atat de mult suparata pe tine!Asa ca calmeaza-te nu se va inampla nimic cu noi!

Mi:Stiam eu!

Eu incep sa rad si el ma ia in brate,dar ii zic sa isi continue mancarea,saracul se chinuie atat de mult sa faca mancarea aia.....

                     SFARSIT

gata cu aceasta carte sper ca va placut,poate dar poate voi mai scrie dar nu stiu sigur dar va multumesc ca ati citit-o VA PUP

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 15, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Grupul nebunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum