DENİZ

164 8 2
                                    

Okuldan yeni gelmiştim o yorgunlukla içeri girdiğim gibi kendimi yatağa attım çantamı bir yere fırlattım annem işte olduğu için rahattım yani ama insan eve geldiğinde kendisini bekleyen bir anne istiyor onun yerine evdeki yardımcılarımız var . Babamın tekstil üzerine holdingi var haliyle durumumuz iyi ama şu sıralar işlerinde problem varmış öyle duydum bana söylemezler böyle şeyleri . Yardımcılarımızın çoğu ayrıldı ama beni büyüten Havva teyze hala bizle onu anneannem kadar çok seviyorum annem yokken hep yanımdaydı annemin hayatı hep işi babamla beraber çalışıyorlar iş gezilerie gidiyorlar ben hep Havva teyzeyleyim kısacası. Kafamı yastığa gömdüm biraz kestirmek istiyordum ama uyuyamadım bende kulaklıkları takıp Eminem dinlemeye başladım . Saat geç olmuştu annemin geldiğini duydum koşarak aşağı indim.

"Deniz,tatlım nasılsın?"

"Her zamanki gibi seni çok özlediim."

"Bende tatlım."

"Beraber bahçede oturalım mı ?"

"Deniz , gerçekten çok yorgunum tatlım sonra."

Tamam dedim ve koşarak odama çıktım bana ayıracak hiç zamanları yok ben evde yok gibiyim ve dertlerimi anlatabileceğim bir kardeşim bile yok . Bu düşünceleri bir kenara bırakıp banyoya girdim duş aldım kurulandım saçlarımı kuruttum , saçlarım kıvırcık oldugu için kurutmak zor ama vücüdumda en çok saçlarımı seviyorum sarımsı bir renkte herneyse geceliklerimi giydim hayal kurdum müzik dinledim kalan zaman da da uyudum .

Sabah olunca Havva teyze başımdaydı .

"Denizim,kalk artık servisin gelicek."

"Tamaaaaamm."

Uyku sersemliğiyle kalktım banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım aşağıya yemeğe indim tek başıma yemeğimi yedim (her zamanki gibi) üstümü giyinmek için yukarı çıktım saçlarımı at kuyruğu yaptık koşarak servise bindim .

"Günaydın,Denizcim"

"Günaydın Enver abi"

Enver abi okul servisçimiz gerçekten çok komik ve eğlencelidir. Servise bindim yerime oturdum zor bir okul günü beni bekliyordu.

DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin