ALIŞMAK

65 7 1
                                    

Bavullarımızı toplamıştık ama içimde inanılmaz bir üzüntü vardı son kez çınar ağacıma veda etmek için yanına gittim sarıldım ona evet saçma gelebilir ama tek kardeş olmak yalnız büyüyen biri olmak herşeyle dost olabileceğin anlamına gelir küçükken bu çınar ağacının beni koruyacağını düşünürdüm babamla salıncak kurmuştuk ağacıma canı acır dıye kaldırtmıstım ve son defa ona baktım belki de bu evi ve herşeyi son görüşümdü .Havva teyzeme koştum beni izliyordu sarıldım ağladım sıkıca sarıldım anne kokusu vardı onda kalbimi ısıtan onunla görüşmeye devam edecektik onsuz bir hayat yaşanmamış sayılırdı . odama gittim duvardaki eminem posterlerini , kitaplarımı , laptobumu özel eşyalarımı topladım . Telefonum çaldı arayan serraydı.

" Deeniiizzz nerdesin niye aramıyosun hayırsız."

" Sonra konuşsak? "

" Peki. "

" Üzgüünüm her şeyimsin sen olm şuan meşgulum ararım seni ben hadi öpt."

Serra 9 yıllık arkadaşım herşeyim aynı okullara gittik onlarında durumu bizimgibi onu çok seviyorum ama şuan konuşcak durumda değildim olm Havva teyzeemdn ayrılıyom .

Arabaya bindik ve yeni evimizin önüne geldik eski evimize göre çok küçüktü içeri girdik içerisi temizdi eşyalar konulmuştu yeni bir odam vardı daha küçük ama daha samimiydi mavi tonlarındaydı ve resim çizebileceğim ortamdaydı hemen kitaplarımı yerleştim ve bilgisayarı açıp tumblrda takıldım film izledim akşam annem yemeğe çağırınca annemle babamın kavga ettiklerini duydum ayrılmakla ilgili konuşuyorlar bağırıyorlardı birbirlerine sessizce mutfağa gidip yemeği aldım ve yukarı çıktım. Her şey berbattı. Uyandığımda başımda serra vardı .

" Deniiiz askılettaaam."

" Kezom beniiiiim ! " diyerek sarıldım birbirimize böyle saçma şeyler deriz . Oturduk uzun uzun sohbet ettik sonra olanları anlattım bana sarıldı sıkıca ona sahip olduğum için çook şanslıyım film izledik sonra annem odaya girdi.

" Selam kızlaar nabıyorsunuz?"

" Oturuyoruz anne "

" Deniz ? Ne oluyor tatlım "

" Bilmem "

" Serra gidince konuşalım bence "

" Peki "

Sonra serranın annesi aradı eve döndü bende banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım pembe şortumu pink floyd yazan tişörtümü giydim saçımı topuz yaptım yatağıma yatıp tumblrda takıldım sorna annem geldi üzülmemem gerektiğini beni YENİ BİR HAYAT beklediğini söyledi başımı salladım ve ona sarıldım .

Çok yorgundum annem çıktığı gibi uyudum .

DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin