Sabah olunca 'yeni mahallemizi' dolaşmaya karar verdim. Banyoya girdim saçımı dümdüz yaptım kot şort , pink floyd tişörtümü ve kapişonlumu giydim ve eyeliner çektim aynaya baktıgımda gayet hoştum .
" Deniz çabuk masaya gel yemek yemeden bir yere gidemezsin."
"Geliyorum."
Telefonumu kulaklığımı ve cüzdanımı çantama tıkıştırdıktan sonra yemek yemek için salona gittim.
"Seninle bir şey konuşmalıyız tatlım . "
" Evet??"
"Biliyorsun babanla boşanmamıza bir kaç dava kaldı."
" Hı evet ."
" Bu süreçte senin bir süre teyzenle kalman gerekiyor burda yanımda olursan durum daha da zorlaşır yaz tatilini teyzenin yanında İzmir de geçireceksin tatlım sonra bende yanına geleceğim en doğrusu bu."
" Evet çünkü en doğrusunu hep ama hep sen bilirsin Deniz kim ki ? "
" Deniz sesini alçalt."
gerçekten sesimi yükseltmiştim ama yeter artık bıktım ergen tripleri mod on puahah
" Bıktım!!"
" Çabuk odana git ve hazırlan yarın İzmir' e
gidiyorsun"
" Tabiki efendim ."
Aslında İzmir fikri kulağa hoş geliyor tatil yeri felam eğlenceli olur teyzemin yanında yüzerim de anneme karşı kaba davranmıştım of .
Neyse deniz koş odana hazırlan diyerekten valimizi hazırladım bir sürü şort tişört kapri ve kapişonlu koydum ve bikinilerimi,güneş kremi,makyaj malzemeleri,özel şeyler vs vs bavul baya büyük oldu lan dedim kendi kendime amaaan o kadar kalcam orda yanımda bulunsunlar dıyerekten butun dolabı valize koydum puahhaha
Gece annemin yanına gittim ve ona sıkıca sarıldım ve özür diledim . Babam evden ayrıldı artık aynı evde yaşamıyoruz babamı çok özledim şimdiden. artık uyu denizorella diyerekten bu düşünceleri bi kenara bıraktım . Yarının hayalini kurdum , İzmiriin !!!
*******
Yolculuk çok yorucuydu. sonunda teyzoşumun yanındayım teyzem genç ve çok güzeldir yanında hep çok eğlenirim onun da bir kızı var adı Bersu , dünyanın en güzel kızı beline kadar uzanan sarı saçları yeşil gözleriyle doğa harikası ve çok kafa kız gittiğim gibi koşarak bersuyla teyzoşum Türkana sarıldım .
" Kıvırcığııım olleeeyy geldiin teyzoşum ."
" Teyzeeee çokk özlemişim ."
Sonra Bersu bana izmiri gezdirmek konusunda çok ısrar etti ok bee dedim aslında hayvan gibi uyumak konusunda plancıklarım vardı ama Bersurellam okadar ısrr eder de ben kırarmıyım ? nayn .
Bersuyla kumsal da dolaşırken kendimi amele gibi hissettim lan kız taş abi agajksjsk. Aman Tanrım didim o ne öyle iki üç arkadaşıyla oturmuş bir çocuk mavi gözlü sarı saçlı böyle değişik bakıyor ama doğa harikası bir şey kafamı böyle şeylerle doldurmamalıyım annemle babam ayrılıyor ben ne düşünüyorum.
" Deniz ?"
" Hı efendim ?"
" Annenle baban kesin boşanıyor mu ? "
" Evet."
" Çok üzgünüm denizorellam ."
Birbibirimizin isminin sonuna hep rella eki getiririz sinderalla hesabı puahsjsjsj
" Ben değilim."
" Değil misinn ?"
"Eğer anlaşamıyorlarsa ayrılsın ikisi için de en iyisi bu bence ."
" He evet tabi haklısın ."
hafifçe güldüm ama içimden ağlamak istiyordum bağırarak sabaha kadar sonrada iki gün boyunca uyumak kalkmak tekrar ağlamak annemle babamın ayrılması inanılmaz kötü bir şey...
" Deniz cafede oturalım arkadaşlarım ordalar onlarla tanışırsın ."
" Olur. "
İçeri girdiğimizde bersu gibi doğa harikası ama gıcık tipli bir kız koşarak içeri girdi ve Bersu nun boynuna atladı.
"Beruuuuuşşşşş ehehe."
Ehehhe ne amk gıcık oldum bu kıza .
" Hım meraba ben Eda sen ? "
" Ben deniz ."
" Ok."
Ok ne lan ok ne sensin ok manyağa bak hof .
" Deniz istanbuldan geldi bu yaz bizimle."
" Ehehe süpermişşş ." ve yapmacık bir şekilde güldü.
Kumsaldaki o çocuk bizim masamızdaydıı!!
"Meraba ben Tom ."
" Tom ? "
"Annem alman babam türk adım bu yüzden tom ."
" Pardon özür diler ri im ." sesim titremişti ğağağğa
" Ya , sen ?"
" Deniz . "
" Tanıştığımıza memnun oldum denizcim.
Konuştukça edanın hiçte kötü ve yapmacık bir kız olmadığını anladım hatta çok kafa kızdı . bütün gece eda ben bersu terasta muhabbet ettik fotoğraf çekildik filan güzel bir gündü. artık yorgunum kendimi atıyorum yatağaa hayde byüüü