arkadaşlar okuyun yav her neyse ben yazmaktan zevk aldığım için yazıyorum ilgi gelirse daha da yazıcam tşk :))
depresyonun kaçıncı evresindeyim bilmiyorum 15 gün geçti Havva teyzem öleli ve buna alışmak zor.
Bersu tutturdu lunaparka gidelim eğlenelim diye istemiyorum diyorum anlamıyor .
'' Evde otur otur kök saldın Deniz ! ''
'' tşk byü ''
''kalk gidicez itiraz istemiyorum ''
''bende çoğu şeyi istemiyorum ama oluyor ''
'' peki.'' dedi ve gitti sanırım kaba davrandım arkasından dana gibi koştum sarıldım bersurellam diye sonra barıştık ve lunaparka gitmeye karar verdik . Edayla Tom da gelcekti buluşmak için aşağı sokakta buluşmaya gittik.
Eda 'yla Tom u konuşurken gördüm kıskanmadım nayn no kıskandım mı ? hm sanırım birazcık.
Eda bizi görünce koşup sarıldı aslında çok sıcak kanlı bir kız neyseee
'' selam Deniz '' dedi ve güldüüü ahahjksdh
'' selam ''
Bersu hadi gidelim artık diye itiraz edene kadar Tom a saf gibi bakıyordum .
Lunaparka gittik ama ben öyle gondol tarzı seylerden hoslanmam sacma gelıyorr (:
Eda hemen atıldı Tom un koluna girdi sinir olmuş olabilirim asdhfgjfg sarıldı sonra bu ne samimiyet derken içimden Eda Tom a kuzen dedi ve ben mutluluk dansı yağmur dansı yapacaktım .
'' siz kuzenmisiniz?''
Tabi kuzenler selake kuzen olmasa neden kuzen desin !!!!
'' Evet deniz Tom benim kuzenim ''
Ne güzel dedim ve saçmaladığımı farkettim banka oturduk Eda'yla Bersu içecek almaya giti Tom la yalnız kaldık.
kendime kızıyordum acım daha tazeydi ben neyin peşindeydim kendine gel Deniz kendinee !
''İstanbul ' a ne zaman döneceksin ? ''
'' Yaz tatilinin sonunda '' dedim ve güldüm o da güldü Allaaah hdahgfdgfj
''Dönme dolaba binelim mi ? ikimiz.''
''Bersu ları beklesek daha iyi olur ''
'' hadi ama onlar daha gelmez oyalanır .''
''hım tamam o zaman .''
Dönme dolap için bilet almaya gittik ve binerken elimi tuttu
kesinlikle yardım severliğinden anlam yükleme Deniz anlam yüklemee...
Tom aşağıya bakmıyordu korkuyordu sanırım be olm korkuyusan niye tutturuyon binelim diye of .
'' aşağı baksana millet karınca gibi hahha ''
'' yok sağol ''
''korkuyormusun ''
'' biraz...''
'' elimi tut ve aşağı bak ''
elimi tuttu elini hissettm ve harikaydı mavi gözleriyle bana baktı içim bir değişti bunlar da kuzenler olarak hiç fabrika hatası olmamış yav .
Aşağıya baktı ve çocuk gibi sevindi o kadar masumdiki kendimi ona hayranlıkla bakarken buldum .
'' ahahah baksana deniz görüyormusun izmir ayaklarımızın altında gibi ''
'' ha evet görüyorum çok güzel '' seni izlemek daha güzel canım yane hgsdskjfsh
Dönme dolap aşağı indi sonra Eda'yla Bersunun gondola bindiğini gördük göl kenarındaki dondurmacıdan dondurma aldık . Tom 'un bakışları çok değişik ve güzeldi bana garip şekilde hoş geliyordu herneyse düşünme bunları.
'' Tom ''
'' Efendim ''
''dondurma güzelmiş ''
'' evet '' dedi ve güldü ahh
Banka oturduk muhabbet ettik hayatımızla ilgili konuştuk çok komik bir çocuk hayatıma Havva Teyze den sonra anlam katacak birini buldum sanırım ah Tom :))