Sabah erken kalktım , deniz mavisi bir elbise ve sandaletlerimi giydim belime kadar uzanan saçlarımı balıksırtı ördüm toz pembe bir çanta aldım yanıma . daha kimse uyanmamıştı Tom 'a mesaj attıktan sonra göl kenarında onu beklemeye başladım.
"Deniz ."
"Tom ." dedim ve koşarak sarıldım .
" Birşey mi oldu ?"
"Konuşmamız lazım."
"İlk önce sana birşey demem lazım. "
"Ama ..."
"Yaz tatilinin sonunda babam Disneyland' a gidicez dedi yanıma seni almak istiyorum Fransa ' da harika zaman geçiririz ."
" Ben yani şey. "
" Ne oldu istemiyor musun ?"
" Yo hayır ."
O zaman sorun ne der gibi baktı.
" Annemin beyninde iyi huylu tümör bulundu ama her an kötüye dönebilir bu yüzden İngiltere' ye tedavi olması için gidicez tatilin sonunda ama sanırım seninle Disneyland ' a gelmemde bir problem olmaz ."
Beni kucağına aldı ve öptü çocuk gibi sevindi o kadar masum ve hoştuki. El ele tutuştuk gölün kenarında yürümeye başladık üstüme su attık .
"Dondurma alalım mı ?"
"Harika fikir ."dedim ve şımarıkça güldüm. Dondurmalarımızı banka oturarak yedik .
"Tatilin sonunda senle daha az görüşeceğimizi için çok üzülüyorum."
"Bende."
"Keşke bende İngiltere'ye gelebilsem."
"İnan bunu bende istiyorum ."
"Ama ailemin buna izin vereceğini sanmıyorum , üzgünüm, Deniz."
Ahh bende öyle tahmin etmiştim benim işim ne zaman yolunda giderki .
" Seni seviyorum ."
" İnan bende seni seviyorum , Tom "
"Mesafeler aşkımızı engelleyemez sen hala benim Denizimsin ."
"Öyleyim."
Mesafeler tabiki sevmeye engel değil ama bu kelimeler bana gerçekçi gelmedi evet beni seviyordu ama eminim uzun süre ayrı kalınca unutacaktı, belki de bu kadar emin konuşmamalıyım.
Omzuna yattım , elimi tuttu , gözlerine baktım doya doya sanki son görüşümmüş gibi .hava kararmıştı saat geçti .
"Uykum geldi Tom."
"Omzumda uyuyabilirsin deniz"
"Bende öyle düşünmüştüm."
" Uyuma ama "
"Niye lan "
Sonra dizime yattı saçlarını karıştırdım telefonum çaldı .
" Hemen eve gel deniz ."
"Tamam bersu bişey mi oldu?"
Telefon kapandı. Korkarak eve kadar koştum . anneme mi bişey oldu yoksa. Eve koşarak girdim resmen . eniştem önüme çıktı.
"Annen fenalaştı İngiltere' ye bu ger gidiyorsunuz canım ."
" Annem nerede ?"
"Hastanedeler beklemelisin ."
"Hiç sanmıyorum." dedim ve otobüs durağına kadar koştum eniştem. Hastaneye gidip annemin oda numarasını buldum yatakta yatıyordu kafamı omzuna koydum ağladım ...
"Deniiz ?? "
cevap vermedim.
" Ne işin var burda ? "
" Annem hastaneyken evde bekleyemezdim teyze."
"Haklısın , üzgünüm . "
******
Annemi hastaneden çıkardık doktor bu gece yola çıkmamız gerektiğini söyledi. valizlerimizi hazırladık Tom ' a veda bile edemeden yola çıktık . onu şimdiden özledim ...