*Part 6*
- Asıl Bu Yepyeni Bir Dünya –
Baekhyun merdivenleri yavaş yavaş inerken ortamın sessizliği onu meraklandırıyordu.
“Chanyeol neredesin?” Elleri karanlık odada ışık düğmesini ararken korktuğu karanlığın onu boğduğunu hissediyordu. Eli sonunda ışık düğmesine ulaştığında zaferle düğmeyi itti. Chanyeol, onun kocası, sevgilisi, ilk aşkı, hayatı, nefesi önünde eğilmiş kırmızı güllerin kapladığı parkeler ona güzel bir fon yaratırken ellerindeki gülü kendine uzatılıyordu. Baekhyun sulu gözlerle güle uzandı ve eline aldı.
“2.yılımız kutlu olsun bebeğim, her saniye bana mutluluğu ve sevgiyi hissettirdiğin için, beni değiştirdiğin ve aşkı tanıştırdığın için, hayatıma girdiğin ve çıkmadığın için sana bütün kalbimle teşekkür ederim. Senin için uygun biri değilim ama yine de seni seviyorum ve bırakamıyorum, bu elimde olan bir şey değil. Gözlerine baktığım an bütün düşüncelerim uçup gidiyor ve tek kalan duygu ‘aşk’ oluyor. Beni nasıl bu kadar büyüledin bilmiyorum ama artık benden kurtulamazsın bebeğim. Benimle ölene kadar beraber olur musun? Kalbini sonsuza dek bana armağan eder misin? Benimle evlenir misin Baekhyun?”
Baekhyun çığlık çığlığa bağırmak istese de bunu yapmanın ne kadar utanç verici olacağına kanaat getirdiğinde sözler yerine hareketlerle cevabını vermeyi seçti. Eğildi ve dudaklarını yavaşça Chanyeol’un dudaklarına bastırdı. Nasıl oluyordu bilmiyordu ama sevgili olalı 2 yıl olmasına rağmen ne zaman Chanyeol’a yaklaşsa kalbi deli gibi atıyordu. Chanyeol’un dudakları kendi dudaklarına sürterken mırıldandı.
‘Evet’
Baekhyun geri çekildi ve sevgilisinin de kalkmasını bekledi.
“Baekhyuniee o zaman ben içkileri alıp geliyorum” Baekhyun sakince kafa salladı ve Chanyeol’un salondan çıkmasını bekledi. Odada tek başına kaldığını gördüğünde içinde tuttuğu heyecanı dışarı vurarak yerinde zıplamaya başladı. Chanyeol kapının arkasından izledi sevgilisinin bu sevimli hallerini kıkırdadı. Kendisi gerçekten şanslıydı.
-
“Sizi ilgilendireceğini sanmıyorum Bayan AJ.” Chanyeol elini sıkıca tuttuğu kocasını arkasına aldı. Baekhyun’un korktuğunu biliyordu. Onun tek korkusunun bu olduğunu da gayet iyi biliyordu ve aynı zamanda eğer kendisi de korkarsa bu savaşı hiçbir zaman kazanamayacaklarını da adı gibi biliyordu bu yüzden Baekhyun’un tohumlarını ektiği ve artık tamamlanmış umutlarıyla kendilerine karşı gelen herkese açıklama yapmaya hazırdı.
“Sadece beni değil bir çok insanı etkiliyor Bay Park. Biliyorsunuz sizin gibi asil ve yakışıklı birinin değersiz kölelerle olması doğru değil hem kendinize de haksızlık ediyorsunuz. Birçok kişi sizin ilişkinizi onaylamıyor, o köle sıradan bir dolandırıcı. Sizi sadece paranız için seviyor gibi yapmadığı ne malum Bay Park.”
“Öncelikle o benim ‘kocam’ ne sıradan ne de değersiz. O benim için dünyanın en değerli varlığı. Eğer paramı çalmak gibi bir düşüncesi olsaydı bunu yapmak için oldukça fazla fırsatı vardı hatta benim ona teklif ettiğim bir çok şeyi istemedi. Siz onu tanımadan yargılıyorsunuz, birçok insanın bizi onaylamadığı gibi onlardan fazla insan da bizi bir umut olarak görüyor, mutlu ve özgür olabilmek için. Siz de bunun yanlış olmadığını biliyorsunuz. Aşık olmanın kötü bir yanı yok” Chanyeol arkasına çektiği Baekhyun’u kolları ile sararken sadece kendi mutluluklarını değil insanlar içinde çabalıyordu.
“Pay Park ama o bir erkek hem de köle, lütfen”
“Evet o bir erkek fakat ben onun cinsiyetine aşık değilim, ben onun ruhuna aşığım. Erkek olduğu için değil ‘O’ olduğu için seviyorum onu. Ve o benim gözümde köle değil. Size bir soru sormak istiyorum, neden köleler var? İnsanların böyle iğrenç şeyler için zorla kullanılması için neden izin veriyorsunuz? Ya siz olsaydınız, ama değilim demeyin gelecekte neler olacağı bilinmez” AJ sessizleşti, biliyordu köle olmanın ne acı bir şey olduğunu, geçmişini saklayanlardandı o da. O seçkin sınıf olana kadar neler yaşamıştı bir tek o biliyordu ve o zamanları hatırlamak onun için kabus gibiydi. Neden şimdi kendisine yapılan şeyleri o da yapıyordu bilmiyordu ama bir şeylerin değişme vaktinin geldiğinin farkındaydı.
“Bay Park deneyeceğim, eğer sizin dediğiniz gibi normal hayata dönmeyi isteyen fazla seçkin sınıf varsa en azından bu ülke değişecek” Chanyeol kadını onayladı ve Baekhyun’a sorun olmadığını fısıldamaya devam etti.
“İyi günler” Chanyeol eğildi.
“Chanyeol sence neler olacak?”
“Bilmiyorum bebeğim ama inan bana en azından bu ülkede adalet tekrar doğacak” Baekhyun sevimlice gülümsedi ve devine sarıldı.
“Seni seviyorum”
“Ben de seni çok seviyorum”
-SON-
Y/N: Ahh şu son part 3 kere silindi. Neyse bu hikaye biraz farklı oldu diye umuyorum. Uğraştığım bir hikaye oldu okuyan herkese teşekkürler.