2 jaar

2.5K 57 15
                                    

Pov Sarah
Ik begin te schreeuwen. Ik wil terug! Ik wil Harry beschermen! Ik wil zien hoe Voldemort wordt verslagen! Narcissa brengt me naar mijn kamer. Ik laat me op het bed vallen. Ik val in slaap. Ik droom over Fred en Gane. Ik word schreeuwend wakker. "Wat is er?" Narcissa staat in de deuropening. "Gewoon een nachtmerrie!" Zeg ik droog.

*De volgende morgen*

Ik word wakker. Ik kleed me aan en ik loop naar beneden. Ik ken de weg goed. Ik heb immers een paar maanden gevangen gezeten in dit huis. Ik loop de eetkamer binnen. Narcissa en Draco zitten aan tafel. "Kom erbij!" Zegt Narcissa. Ik ga aan tafel zitten. "De heer van het duister is verslagen en Harry Potter heeft gewonnen. Er zijn alleen nog doden bij de dooddoeners gevallen! Jullie mogen gaan kijken!" Ik verschijnsel gelijk. Draco komt wat later achter me aan. Ik zie Harry staan en ik ren naar hem toe. Ik geef hem een knuffel. Daarna Hermelien en Ginny. Ik wil Ron begroeten maar hij loopt weg. "Wat is er met jou?" Vraag ik aan Ron. "Wat er met mij is? Kan je dat niet zelf bedenken? Je bent een Zwadderaar en nu blijkt je ook nog eens een dooddoener te zijn! Dus ga maar lekker terug naar Askaban!" Ik kijk fel aan. Tranen stromen over mijn wangen. Ik sta aan de grond genageld. "Ga dan!" Schreeuwt Ron. "Je bent een dooddoener! GA!" Ik ren weg zo ver mogelijk weg van hier. Hij is een van mijn beste vrienden. Zijn familie is bijna mijn familie! Over familie gesproken! Ik verschijnsel. Naar huis. Naar de dreuzel wereld. Ik bel aan. Er wordt open gedaan door mijn broertje Oliver. Hij is groot geworden. Hij is nu al bijna 14. Op 1 augustus. Het is nu bijna juli. Hij kijkt me aan. Hij heeft me bijna 2 jaar niet gezien. De laatste keer was toen ik begon aan mijn zesde jaar. Ik was toen 15. En nu ben ik 17. Hij was 12 toen ik wegging. Ik heb in mijn zesde jaar wel geschreven. Maar in mijn zevende niet. "Oliver wie is dat?" Mijn moeder komt aanlopen. Ze ziet me staan. Ze rent naar me toe en ze geeft me een knuffel. "Sarah!"Mijn vader komt ook aanlopen en geeft me een knuffel. "Je bent nu al 17!" Zegt mijn moeder. "We dachten dat je dood was!" "Kom laten we gaan zitten!"

Ik vertel alles over afgelopen jaar. Over mijn ontvoering. Ik vertel alleen over één ding niets! Namelijk Draco. Ik wil hem het liefst vergeten. Ik loop naar mijn kamer. Alles is nog precies hetzelfde als twee jaar geleden. Mijn bureau voor mijn raam. Naast mijn bureau een stoel en mijn bed onder het schuine dak! Het is fijn om terug te zijn. Mijn telefoon ligt op mijn nachtkastje. Ik open hem. 3000 berichten!? Ik open ze allemaal snel even. Ik stop bij mijn bff Sophie. We hebben haar verteld dat ik naar een internaat zou gaan. Ik open haar berichten. Er stromen tranen over mijn wangen. Ik bel haar op. Ze neemt op. "OMG SARAH!" Hoor ik door de telefoon. We spreken af om samen naar de McDonalds te gaan.

Ik loop de Mac binnen. Ik zie haar zitten. Ze rent met een record snelheid op me af. We gaan samen zitten. Dit is net zoals vroeger. Maar toch voelt het anders. Ik heb haar in de afgelopen zeven jaar maar 10 keer gezien. Ze verteld over haar vriendinnen en over dat ze geslaagd is. Ik staar een beetje afwezig voor me uit. Er komen twee jongens naast ons zitten. Ik kijk op. Ik schrik. Het zijn de jongens waar we een crush op hadden/hebben. Ik heb hen de afgelopen jaren wel gezien. Het zijn vrienden van de zus Sophie. "Hey Sarah lang niet gezien!" "Hey..." Zeg ik afwezig. Ik staar voor me uit. Het is raar om hier weer te zijn. Ik hoor hier niet. Ik hoor in de toverwereld. En ik weet dat Sophie mijn bff is maar ik heb haar bijna niet gezien! Soms in vakanties maar voor de rest niet. Ik ren naar buiten Sophie komt achter me aan. Ik verschijnsel naar de wegisweg. Ik weet niet of Sophie me heeft gezien. Ik ren. Ik weet niet waarom maar het gaat vanzelf. Ik word misselijk. Ik bots tegen iemand aan en ik val op de grond. Alles wordt zwart.

Ik open mijn ogen. Ik kijk in grijze ogen. Het zijn niet zomaar grijze ogen, het zijn de stormachtig grijze ogen zoals alleen Draco ze heeft! Wacht wat? Laat maar. Ik wil opstaan maar dan word ik opeens heel duizelig en misselijk en krijg ik hoofdpijn. Draco tilt me op en we verschijnselen. Ik weet niet waarheen want alles wordt weer zwart.
Ik doe mijn ogen open en ik zie dat ik op een bed lig. In huize Malfidus. Narcissa komt binnen. Ze zegt niets en gaat naast me op het bed zitten. De afgelopen dagen heb ik veel meegemaakt. Ik val in slaap.

*Volgende morgen*

Ik word wakker. Het is elf uur s'avonds. Het lukt niet meer om te slapen en ik loop mijn kamer uit. Ik bots tegen Draco aan. Hij pakt me bij mijn arm en hij sleurt me mee zijn kamer in. Hij duwt me tegen de muur en hij zoent me. Ik zoen hem terug.

We liggen op bed. Draco ligt op me. We hebben alleen nog maar ons ondergoed aan. Zijn handen gaan naar de sluiting van mijn bh. Met een soepele beweging ligt hij op de grond. Hij trekt zijn ondergoed ook uit.

*Volgende morgen*

Ik lig naast Draco in bed. We liggen naakt. Ik stap uit bed en ik raap mijn kleding bij elkaar. Als ik me omdraai zie ik dat Draco vanaf het bed naar me zit te kijken. Ik trek mijn kleding aan en ik ga naast Draco op het bed zitten. "Ik moet ergens heen!" Zeg ik tegen Draco. Hij geeft me een kus en ik verschijnsel.

I want you! #1 - A Hogwarts love storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu