მესამე პირი:
ჯისუ და ბექიონი სანაყონეში იმყოფებოდნენ და ნაყიმს მიირთმევდნენ, მაგრამ გასაკვირი ისაა, რომ გარეთ -3 გრადუსი იყო და ნაყინის მაგივრად ხალხი ცხელ შოკოლადს მიირთმევდა.
-მმმ... ეს შოკოლადის ნაყინი უგემრიელესია.-თქვა ნაყინით პირგამოტენილმა ჯისუმ და თავის აწ უკვე ცარიელ ნაყინის ჭიქას დანანებით შეხედა.
-ნაყინის მონა. -თქვა სიცილით ბექიონმა და ჯისუს მისი წვრილი და გამოყვანილი თითები ტუჩთან შეახო რათა ნაყინი მოეშორებინა ჯისუს ლოყებმა კი პომინდვრის ფერი მიიღეს. დღეს ხომ ფაქტობრივად მათი პირველი პაემანია. ამის შემდეგ კი გასართობ ცენტრში გადაწყვიტეს წასვლა და თითქმის ყველა ატრაქციონი მოიარეს და ბოლოს კი მყუდრო მაღაზიაში შევიდნენ, სადაც შუახნის სასიამოვნო ქალი დახვდათ გულადი ღიმილით.
-ეს მოგიხდება. -თქვა ბექიონმა და საყვარელი კატის აბადოკი ჯისუს მიაწოდა.
-არაა ეს არა აი ისსს! -თქვა ჯისუმ და ბეჭდები აჩვენა, რომლებიც გადატვირთული არიყო და თუ შეაერთებდი "I love you" გამოდიოდა.
-მართალი ხარ ეს ნამდვილად ჯობია. -თქვა ბექიონმა ფართო ღიმილით და შუახხნის ქალბატონს რომელიც ამ პატარა, მაგრამ მაინ მყუდრო მაღაზიის პატრონი აღმოჩნდა.
-საყვარელი წყვილი ხართ. -შეაქო წყვილი, როგორც კი ბეჭდები გაუტარა და შეუფუთა. ასეთ "კომპლიმენტზე" ჯისუ უკვე მერამდენედ გაწითლდა, ხოლო ბექიონმა უხერხულად ჩაახველა და მადლობა გადაუხადა, შემდეგ კი იქაურობა დატოვეს და სახლში მივიდნენ. საკვებსა და კუჭებზე არცკი უფიქრიათ ისე გაემართნენ დასაწოლად და სიცივის გამო ჩახუტებულებს ჩასძინებოდათ და მათ გულში ჯერ კიდევ ღრმა ნაწილში ცოტა რაოდენობით, მაგრამ მაინც დაედოთ ბინა.
ანიოო!♡
ესეგი ვიცი პატარა თავებია, მაგრამ მინდა გითზრათ, რომ სავარაუდოდ ესეთი პატარა თავები იქნება მომავალში!
მიყვარხართ და გთხოვთ დააფიქსიროთ თქვენი აზრი ამ ფიკთან დაკავშირებით იქნება ეს კარგი თუ ცუდი.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
თამაში/game(დასრულებულია)
Aksiyonარსებობს თამაში რომელსაც შეუძლია ყველაფერი შეცვალოს?.. ამას ფიკში იხილავთ!