მესამე პირი:
სასამართლო ალბად ის ადგილია სადაც იმხელა ტკივილს განიცდის ადამიანი თავი ქვესკნელში ჰგონია. ეშლისაც სტკიოდა, მაგრამ არა იმის გამო, რომ "შვილს" ჩამოაშორეს არამედ ერთადერთი შანსი დაკარგა უკეთ ცხოვრებისა. ალბად არცკი იფიქრებდა თუ ასე მალე ჩაიშლებოდა მისი გეგმა.-ფეხზე ადექით მოსამართლე მობრძანდება! -გაისმა დარბაზში ხმა და ყველა დაემორჩილა მათ სიტყვას მათ შორის ჯისუც, რომელიც სარჩელის ავტორი და მთავარი თვითმხილველია.
-საქმე ეხება პაკ ჯეის მეურნეობას. მისი მეურნე კიმ ეშლი ბრალდებულია ბავშვის ცემისა და ფსიქოლოგიურ ზეწოლაზე. საჩივრის ავტორი და მთავარი მოწმეს კი ვთხოვ გამობრძანდეს და ყველაფერი დეტალურად მოგვიყვეს. -განაცხადა მოსამართლემ და ჯისუ დასაკითხად გამოიძახა.
-ბავშვი პირველად პატარა იყო როდესაც ვნახე. ეშლი მაშინ დის გარდაცვალებას გლოვობდა და ეს გაღიზიანება ამას მივაწერე, მაგრამ ბოლო დროს ვაკვირდებოდი და ბავშვის ტანზე ჩალურჯებებმა იჩინა თავი. იგი სახეზე არ ეხება ბავშვს რათა ვინმეს არ შეემჩნია მისი ნამოქმედარი.
-რატომ აქამდე არ იმოქმედეთ? -იკითხა ეშლის ადვოკატმა და გამომცდელად შეხედა ჯისუს.
-კარგად მოგეხსენებათ თუ რაოდენ რთულია გადაწყვიტო ბავშვის ბედი და ამასთან ერთად კი მიჭირდა ეშლისთვის მისი დის ერთადერთი მოსაგობარის წართმევა და დაშორება. ეშლიმ ამ ბოლო დროს კი ზღვარს გადააბიჯა. მის დისშვილი მის შვილად გამოყავდა და ამით უნდოდა გამდიდრება. -თქვა ჯისუმ გაწონასწორებული და თავის ადგილს დაუბრუნდა. ეხლა კი უკვე ეშლის ჯერიც დადგა.
-ჯეის დაბადებიდან ვზრდი და არ მესმის თუ რატომ შემოიტანა საჩივარი ჯისუმ. ის ფაქტი რომ მე ბავშვს ვცემ ტყუილია და არაფერი არ ჩამიდენია. -თქვა და ყალბი ცრემლები მოიწმინდა. ამის შემდეგ კი უამრავი მოწმე დაკითხეს და საბოლოოდ მაინც გამოიტანეს განაჩენი.
-სამხილებისა და ჩვენებებზე დაყრდნობით ბრალდებულს მიესაჯა 10 წლით ქალთა კოლონიაში სასჯელის მოხდა და ბავშვის მეურნეობა კი მოეხსნება და ბავშვთა თავშესაფარში იქნება გადაყვანილი. -თქვა მოსამართლემ და სასამართლო დარბაზი დატოვა. ეშლი კოლონიაში წაიყვანეს ხოლო ჯეი ბავშვთა სახლში. ჯისუ კი უკვე ცოტა დამშვიდევულიყო, რადგან ბავშვი ეშლის "კლანჭებისგან" იხსნა.
ESTÁS LEYENDO
თამაში/game(დასრულებულია)
Acciónარსებობს თამაში რომელსაც შეუძლია ყველაფერი შეცვალოს?.. ამას ფიკში იხილავთ!