დილა არ დაწყებულა აჩქარებული გულისცემითა და მოსიყვარულე წყვილის თუნდაც ლოყაზე კოცნით. ბექიონს თავის მკლავებში ყავდა მოქცეული ჯისუ და ორივეს ტკბილად ეძინა მანამ სანამ მყუდროება არ დაურღვიეს.
ჯისუს pov:
დილით კარზე ზარის ხმამ გამაღვიძა, რაც ნამდვილად არიყო სასიამოვნო! პირველი კი რაც ვიგრძენი ეს ბექიონის სხეული გახლდათ რომელსაც მჭირდოდ ვყავდი მიკრული მის სხეულზე და ისე იყო მოწებებული თითქოს ამაზე კაცობრიობის ბედი ყოფილიყო დამოკიდებული. თავი ძლივს დავიძვრინე მისი მკლავებიდან რის შედეგადაც ისიც გავაღვიძე და დაუყოვნებლივ გავაღე კარები. ჯანდაბა! კარებში ეშლი იდგა და ყალბი ღიმილით იდგა და ყურადღებით მათვალიერებდა.-ჰეი მეგობარს არ შემოუშვებ სახლში? -მკითხა თუ არა მისთვის პასუხი უნდა გამეცა, მაგრამ ყოველთვის არის რაღაც რაც გვაბრკოლებს და ეს ამ შემთხვევაში კი ბექიონი აღმოჩნდა რომელმაც "სტუმარი" თავაზიანად შემოიპატიჟა სახლში და ფართო ღიმილითაც დაასაჩუქრა იგი.
ბექიონის pov:
ეშლი სახლში შემოვუშვი და ჯისუს ვთხოვე ყავა მოემზადებინა. შევატყვე თუ როგორ გაღიზიანდა, მაგრამ მაინც მოთოკა ნერვები და ყალბი ღიმილით გავიდა სამზარეულოში მალევე კი მეც უკან ავედევნე. ნამდვილად ვერ დავუძვებ გეგმა ჩამეშალოს ეშლის გამო.მესამე პირი:
ბექიონი ჯისუს მიუახლოვდა რომელიც ყავას უჟმური სახით აკეთებდა. ბექიონმა კი მას კაბის რამდენიმე წინა ღილი, რომელიც ჯისუს ლავიწებს უფარავდა სწრაფად შეუხსნა, შემდეგ კი ჯისუს ხელი პირზე ხელი ააფარა.-დაწყნარდი თორემ ჩათვალე ეშლის ვეღარ მოვიცილებთ. -უთხრა ბექიონმა და გოგონას კანს გემო გაუსინჯა. ჯერ ნაზად აკოცა შემდეგ კი რამდენიმე ნიშანი დაუტოვა და კვლავ შეკრა ღილები. სანამ ჯისუ რამის თქმას მოასწრებდა კი სამზარეულო დატოვა და კვლავ ეშლის წინ დივანში მოთავსდა.
-ესეგი რაზე შევჩერდით? -ღიმილით იკითხა ეშლიმ და კაბა უფრო დაიმოკლა.
-ალბათ იმაზე თუ რა გემრიელ ყავას ამზადებს ჩემი შეყვარებული! -თქვა ბექიონმა თავმომწონედ და ამაყად და მალევე მოიტანა ჯისუმ ყავა შემდეგ კი ბექიონის გვერდით მდინანში დასკუპდა და წიგნი აიღო ნამდვილად ესაჭიროებოდა, რომ ყურადღება გადაეტანა, მაგრამ როგორც ყოველთვის ეს გეგმაც ჩაუფლავდა ბექიონის გამო.
-საყვარელო იცი ეშლიმ მთხოვა ცოტახანს აქ დავრჩებიო და შეგიძლია ის ოთახი გაამზადო მისთვის რომელიც დიდია? -თქვა ბექიონმა ჯისუმ კი სახეზე წიგნამოფარებულმა ამოიღრინა და ყალბი ღიმილით აპირებდა ოთახის გამზადებას თუმცა კვლავ ბექიონმა გააჩერა და ღილები კვლავ გაუხსნა საიდანაც კარგად მოჩანდა ცოტახნისწინ დატოვილი ნიშნები და სახეაწითლებულმა ჯისუმ სასწრაფოდ დატოვა მისაღები.
-ანუ ეს თანხმობის ნიშანია? -იკითხა ეშლიმ და კაბის ზედა ნაწილი "ვითომ" შეისწორა სინამდვილეში კი უფრო დაბლა ვამოიწია და კარგად მოჩანდა გოგონას დიდი მკერდი, მაგრამ ბექიონს მისთვის ზედაც არ შეუხედავს ისე დატოვა მისაღები და თავის ოთახში ავიდა.
სახლში მყოფ სამ ადამიანს კი სრულიად სხვადასხა მიზნები ამოძრავებდათ:
1) ეშლი ფიქრობდა თუ როგორ ჩაეგდო ხელში ბექიონი და ამისთვის უკვე წინასწარ ეყიდა 10 შეკვრა შავი ფერის სხვადასხვა გაფორმებებით თეთრეული.2) ჯისუს კი ერთი სული ქონდა აქედან გასულიყო და განტვირთულიყო, მაგრამ მისთვისვე უცნობი მიზეზების გამო ბექიონის დატოვება არ სურდა.
3) ბექიონი კი ალბათ ყველაზე ცუდ სიტვაციაში გახლდათ მათ შორის, რადგან ეშლისთან კარგი წარსული ნამვილად არ აკავშირენდა და ჯისუს მიმართ კი ჯერჯერობით ამოუცნობი გრძნობები უჩნდებოდა თან კი თავის გეგმაზე უნდა ეფიქრა უფლება არ ჰქონდა გეგმა ჩაეშალა და ამით ყველაფერი დაეკარგა.
ESTÁS LEYENDO
თამაში/game(დასრულებულია)
Acciónარსებობს თამაში რომელსაც შეუძლია ყველაფერი შეცვალოს?.. ამას ფიკში იხილავთ!