ბექიონის pov:
ჯისუზე მაინც ვიქორწინე და ეს ამბავი არც კი გაგვიხმაურებია, რადგან ზუსტად მეორე დღეს პატარა ჯეის მეურნეობის სასამართლო იყო.-აბა სასამართლოზე რამოხდა?-ვკითხე ჯისუს მოვიდა თუ არა რაზეც გაღიზიანება და უკმაყოფილება შევატყვე.
-ეშლი 10 წლით გაუშვეს ქალთა გამოსასწორებელ კოლონიაში, ხოლო ჯეი კი ბავშვთა სახლია და მოთხოვნაც უკვე შევიტანე ჯეის აყვანის საკითხთან დაკავშირებით. -მითხრა და წასვლა დააპირა, მაგრამ ისევ მე შევაჩერე. ნამდვილად არ მესმის თუ რატომ სურს ამ ბავშვის აყვანა ასე ძალიან.
-პრობლემა არაა, მაგრამ რატომ გსურს ეს ყოველივე? -ვკითხე თუ არა დაბნეულმა გამომხედა თვალებში კი შიში ჩადგომოდა.
-თუნდაც 1 ბავშვი თუ შემიძლია გადავარჩინო ამ სასტიკი ბედისგან დანაშაულია? პასუხი ძალზედ მარტივია არ მსურს, რომ ამ უმწეო ბავშვმა იგივე გაიაროს რაც უამრავი ბავშვი გადის ბავშვთა სახლში. -მითხრა ჯისუმ და ითახში ავიდა. შეიძლება ნებისმიერ დროს მოვიდეს უფლებათა დამცველი და სწორედ ამიტომ ვიყოფთ ერთ ოთახს.
2 თვის შემდეგ...
საქმე ძალიან გაიწელა ჯისუს კი უკვე მოთმინება ეწურება და მზადაა მთელი სასამართლოს შენობა გადაწვას. ჯეის მეურბეობისათვის დღესაც ვიბრძვით და ერთმანეთს ძალიან ფავუახლოვდით. ნათლად და დარწმუნებით შემიძლია ვთქვა, რომ ჯისუ შემიყვარდა და საჭირო დროს ველოდები ამის სათქმელად.ჯისუს pov:
2 თვეა გასული მას შემდეგ, რაც ჯეის მეურვეობისათვის ვიბრძვით მე და ბექიონი. ის ძალზედ მტკიცედ შეეჭიდა ამ საკითხს და მუდამ ჩემს გვერდითაა. ვგრძობ გულისცემის აჩქარებას, როდესაც მის გვერდით ვარ და ეს სიყვარულია? ალბად კი.მესამე პირი:
წყვილმა ძლივს მოაგვარა ჯეის საკითხი და ახლა უკვე სრულყოფილად გრძნობენ თავს. ბექიონი ჯისუს გრძნობებში თვითმფრინავში გამოუტყდა, როდესაც დასასვენებლად მიდიოდნენ და ეს ამბავი ყველა იქ მყოფს გაუხარდა ყველაზე მეტად კი პატარა ჯეის.1 წლის შემდეგ...
-დედა და ან ძმა მინდა. -თქვა ჯეიმ და მამამისს შეხედა რომელიც ამაყი სახით უყურებდა შვილს.-რადროს ეგაა ეხლა! აბა დროზე ჭამე საჭმელი. -თქვა ვითომ გაბრაზებით ჯისუმ არადა ეცინებოდა კიდეც.
-კარგი რა პატარავ ვერ ხედავ ჯეისაც სურს და-ძმა! -თქვა ბექიონმა და ჯისუს მოეხვია.
-დედა პატარა არაა მამა გაიზარდა უკვე.-თქვა ჯეიმ თუ არა სამივეს სიცილი აუტყდა. ესაა მათი რეალობა და ცხოვრება. თბილი და ბედნიერი ოჯახი მეტი რა უნდა ინატროს ადამიანმა?!. ადამიანმა არ უნდა ინატროს ამაზე მეტი, რადგან დანარჩენი ყველაფერი დამატებითი ფუფუნებაა! მხიარული და სიყვარულით აღსავსე თვალები კი ის რაც აუცილებელია ცზოვრებისა და ბედნიერებისთვის.
დ ა ს ა ს რ უ ლ ი ! ! !♡ესეც ასე! ვიცი მოლოდინები ვერ გავამართლე, მაგრამ გთხოვთ თქვენი აზრი დააფიქსიროთ ფიკთან დაკავშირებით❤
დროებით და ძალიან დიდი მადლობა ყველას ვინც კითხულობდა ამ და არამარტო ამ ფიკს.
ESTÁS LEYENDO
თამაში/game(დასრულებულია)
Acciónარსებობს თამაში რომელსაც შეუძლია ყველაფერი შეცვალოს?.. ამას ფიკში იხილავთ!