ჯისუს pov:
მოსმენილით გაოგნებულმა ვერც კი მივხვდი თუ როდის წამომივიდა ცრემლი და გზა ჩემს სახეზე გაიკვლია. საბოლოოდ კი იმ ბავშვზე დავფიქრდი, რომლითაც თითქოს ვაჭრობენო! სწორედ ამიტომ უნდა გადავდგა ეს ნაბიჯი.-მინდა რომ ეშლის ბავშვი ჩვენ გვყავდეს! -თვთქვი თუ არა ბექიონმს კინაღამ თვალები ბუდიდან გადმოსცვივდა.
მესამე პირი:
ჯისუს სიტყვებმა ბექიონზე ძალზედ უცნაურად იმოქმედა.-ეს რა პირობაა? გინდა სხვის შვილს გავუწიო მამობა? -აყვირდა ბექიონი. ის არაა ბოროტი უბრალოდ არ სურს ის გაიროს, რაც დიდ ტკივილს მიაყენებს.
-როდესაც ბავშვი გაიზრდება და სიმართლეს გაიგებს როგორ ფიქრობ ბედნიერი იქნება? -თქვა ისევ ბექიონმა ოღონდ ამჯერად დაწყნარებული ხმით.
-ჯობია ბავშვობაში მაინც იყოს ბედნიერი. ეშლის არ ვენდობი და მინდა ბავშვი ბედნიერი იყოს. ეხლა კი უკვე შენი გადასაწყვეტია რა გადაწყვეტილებასაც მიიღებ. -თქვა ჯისუმ და ჯერ ოთახი, ხოლო შემდეგ კი სახლიც დატოვა და ეშლისთან წავიდა იქ სადაც პატარა ბავშვი ეგულებოდა. კარზე დააკაკუნა თუ არა კარი ეშლიმ გაუღო რომელიც გაღიზიანებულად გამოიყურებოდა.
ჯისუს pov:
სახლსიდან გამოვედი თუ არა პოლიციაში წავედი. დროა ვიმოქმედო და ის ბავშვი ვიხსნა ეშლის კლანჭებიდან. ალბად გაინტერესებთ საიდან ვიცი ზუსტად ამ ბავშვის შესახებ.მესამე პირი:
რამდენიმე წლის წინ.
-ეშლი ასე არ შეიძლება! ის ჩწმი შვილია და მას ვერ მოვკლავ. -ყვიროდა გოგო და თან ცრემლები სდიოდა.-მამამისი მოკვდა და გინდა მთელი ცხოვრება ინანო მისი გაჩენა? -იკითხა ეშლიმ და ოთახი დატოვა, შემდეგ კი კარი ჩაკეტა.
2 საათის შემდეგ კი ეშლის უთხრეს, რომ მხოლოდ ბავშვი გადარჩა და მისი და დაიღუპა. იგი კი იძულებული გახდა ბავშვის მეურნეობა მის თავზე აეღო და დღემდე უამრავჯერ დაურტყავს გამწარებულ გულზე პატარა ჯეისთვის.
BẠN ĐANG ĐỌC
თამაში/game(დასრულებულია)
Hành độngარსებობს თამაში რომელსაც შეუძლია ყველაფერი შეცვალოს?.. ამას ფიკში იხილავთ!