Bloody Hell...

595 13 2
                                    

Jaz is een vampier, haar hele leven al. Geboren als vampier, getogen als vampier. Ze is ABSOUUT geen vampier als vampiers uit verhaaltjes. Nee, zij is een echte. Ze heeft diepbruine, glanzende, ogen heeft een betoverende glimlach. Ze heeft golvend donkerbruin haar, en het belangrijkste: Ze is gebruind. Ja, inderdaad, Gebruind!! En zoals elke vampier houd ze van bloed...

Aireen (lees: Aajwrien) is een weerwolf, een buitenbeentje in haar familie, maar zeer geliefd door de rest van de wereld. Ook zij heeft glanzend bruin haar, en al even glanzende bruine ogen. Al zijn die van haar niet lichtgevend, zoals die van Jaz, maar glinsterend. Zoals weerwolven hebben. Ze heeft een geweldig karakter en is bijna altijd vrolijk... Voor buitenstaanders tenminste, als je haar kent, écht kent, dan krijg je iets anders over haar te weten...

Iana, (iana, niet Lana...) lijkt op Jaz en Aireen, maar zij is een mens. En niet zomaar eentje. Ze heeft alles piekfijn voor elkaar, (vriendje, mega veel vriendinnen) tot dat er ergens in Amerika een experiment vreselijk verkeerd gaat... De mensen die daar toen in de buurt waren, werden zombies...

Op dat moment veranderen de levens van alle drie de meisjes. Ze vechten om te overleven, en moorden zelfs...

Op een dag komen de meisjes elkaar tegen, en merken ze een vreemde overeenkomst op: Ze worden alle drie niet ouder dan zeventien. En dat, is niet het enige dat ze gemeen hebben...

Bloody Hell...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu