Deniz Kimi Söylicek?

557 23 2
                                    

Fotoğraftaki Deniz.Daha net buldum :) Hikayeyi okuyanlar lütfenn beğenin ve yorum yapın.Yorumlarınız benim için önemli.Arkadaşlarınızaa da söyleyin.Takipiye ihtiyacım var.

Deniz önce bana baktı.Bakışı bile içimi eritti.Sonra Melis'e.Ve derin bir nefes alıp

Deniz:Ben....Melis diyorum,dedi.NE!?WTF!?Önce bana bakktı ama!Neyse onun suçu yok hem daha 10 dakikadır tanışıyoruz.Ve ben olsam bende beni beğenmezdim.

                 Şişe çevirmece oynadıktan sonra biraz dinlenelim dedik.Keremlerin evi o hafta boştu.Ve onların süper havalı bodrumları bizi bekliyordu.Oraya gittik.Kerem bizi biraz şımarttı.Tufan sürekli Melis'e yavşamaya çalışıyordu.İrem,Tufan'a sürekli bağırıyordu.Deniz bizi eğlendirmeye çalışıyordu.

                        Geceyarısı olmuştu.Artık eve gitmem gerekti.İrem Melislerrde kalıcağı için eve Deniz ile beraber yürüdük.O sırada benim aptallığım tuttu ve bir taşa takılıp düştüm.İnanamıyorum.Deniz beni belimden tutarak yakaladı.Aman tanrım.Çok güçlü.Çok yakınlaştık.Mira!Ne yapıyorsun.Direk gel benim ol dedin.Hemen onu bıraktım.Teşekkür ettim.

                           Bizim eve varmıştık.Deniz "Yarın.Öğlen.Seni almaya gelicem.Sana süprizim var."dedi.Ve gitti.Ben mutluluktan uçucaktım.Eve girdiğimde.Annem ile babam yatmıştı Ege ise beni bekliyordu.Ayağı kalktı.

 (  - 'ler  Mira,+'lar Ege)

+O çocuk kim?

-Arkadaşım.

+Bana hiç öyle gelmedi.Ona bakışın...Farklıydı.

-Kapa çeneni.Sadece arkadaşım.

+Öyle olsa iyi olur.

-Sanane.KOrumacı abi olucağın şimdi mi tuttu?

+Hadi gerizekalı odana yürü.

-Pislik!,dedim ve odama kaçtım.Beni dövemezdi.Ama uykum vardı.Acaba Deniz'in süprizi ne olucaktı.Neyse yatıyım artık.Çok heyecanlıyımmmmm!!!!!!!!Umarım uyuyabilirim!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

ASİ BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin