Deniz'in Süprizi

617 24 9
                                    

   RESİMDEKİ DOĞA :)

"MİRA!!!MİRA!!!!MİRA!!!!"diye bir bağırma sesi geliyordu.Yataktan zıplayarak kalktım.Pencerede Deniz bana bağırıyordu.İnanamıyorum korkunç görünüyordum.Üzerimde bir ACDC tişörtü altımda ise eski bir siyah spor şort vardı.Saçım ise dünyada benim hariç kimsenin yapamayacağı MİRATOPUZU vardı.

     Hemen cama çıktım.Deniz herzamankinden meteor görünüyordu.

(+'lar Deniz, -'ler Mira)

+Günaydın.

-Sanada.

+Bugün için hazır mısın?

-Ne olduğunu bile daha bilmiyorum.

+Merak etme.Bu yaz tatilinin en güzel günlerinden biri olucak.

-Ya sevmezsem.(Çok gerizekalıyım!Çok taş bir çocuk bana süpriz yapıyor ve ben beğenmem diyorum.)

+İnan bana seviceksin.

-Peki bişey sorcam.Benim bir abim var.O da gelse sorun olur mu?

+Tabi ki!Öğlen seni almaya gelicez.

-Gelicez?

+Evet.Süpriz gecenin sonunda olucak,dedi ve bana çok taş bir şekilde gülümseyerek gitti.İNANAMIYORUM!Ben az önce Ege'Yi mi çağırdım!PUFFFFFFFFF!!!Neyse belki biraz sosyalleşir.Odasına gittim.Ege yine ağırlık çalışıyordu.Abim taş sayılırdı.Ama ukalanın tekiydi.Ege yattığı yerden doğrularak:

+Ne istiyorsun cadı!?

-Öğlen arkadaşlarımla buluşçam.Sende gelir misin?

+Bilmem ki...Eğer bütün kızlar senin gibi çirkinse gelmem.

-Pislik!Bir kibarlık yapalım dedik.Senin kadar ukalasını ve adisini görmedim!!!!!

+Tamam be!Şaka yaptık.Senin kadar güzellermi?

-SAPIK!Evet güzeller.

+Tamam o zaman geliyorum. dedi ve ben kahvaltı yapmak için aşağı indim.

Kahvaltıdan sonra yukarı odama çıktım.İrem camdaydı.Bana sesleniyordu.

+Hey Mira.Öğlen giderken bikinini yanına al.

-Tamam canım. dedim ve müzik dinlemek için ayrıldım.

Öğlen olmuştu.Yanıma şii mavi bikinimi aldım.Üzerime yarım bir pembe tişört altıma ise kısa sarı bir şort giydim.Ege'ye haber verdim.Ege on saniyede giyindiğinden son anda haber verdim.Ben sarı saçlarımı tararken kapı çaldı.Abimle beraber aşağı indik.Kapıyı abim açtı.Defne,Tufan,Kerem,İrem,Melis,Deniz üstü açık bir arabanın yanında bekliyordu.Bizi almaya Doğa gelmişti.Doğa,Ege'yi görünce şoke oldu.Ege,Doğa'yi görünce konuşamadı.Birbirlerine baka kaldılar.Ben arkadan"Tamam geliyoruz"dedim.Ve beraber arabanın oraya doğru yürüdük.Deniz çok ateşliydi.Bana doğru geldi.Elimdeki çantayı aldı.Çok CENTİLMEN <3Ona "Bu kimin arabası" diye sordum.Deniz "Abim Cem'in."dedi.Abisi de en az onun kadar taşmış.Biz arabaya vardığımızda Cem arabadan inip "Herkes sığmayabilir o yüzden ya kucak kucağa oturacaksınız ya da bagaja."dedi.Ege "Mira,sen Deniz'in kucağına."dedi.OHA ABİ OHA!!!!!!Ama dediğini yaptım ve yola çıktık.

           Önce Lunapark'a gittik.Çok eğlenceliydi.Ordan bir kumsala gittik.Orda Defne bana kaykay yapmayı öğretti.Sonra denize girdik.Defne bana"Yarın kızlar gecesi.Akşam birinde yatıya kalcaz.Sizde kalabilir miyiz?"dedi.Ben evet dedim.Defne "Harikasın dostum.Akşam yemekten sonra sizde oluruz."dedi.Artık bende bu gruptandım.

              Aradan birkaç saat geçti.Ege ve Doğa çok yakınlaşmıştı.(VUHUUUUUUUUUUUUUUU) Deniz ve Tufan uzun süre yoktu.bİR SÜRE sonra Deniz ve Tufan geldi.Deniz koştu ve beni kucağına alarak koştu."SÜPRİZ ZAMANI"dedi.BENİ yüksek bir tepede indirdi "Gözlerini kapa ve ben aç diyene kadar açma!"dedi ve gitti.Açmadım.Sonra açmamı söylemek için bağırdı.Açtım.İNANAMIYORUM!Deniz kanuklarından bütün kumsala"HOŞGELDİN MİRA"yazmış.Hemde Mira'nın İ sini kalp şeklinde.Koştum ve ona sarıldım.ÇOK DATLU <3

ASİ BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin