1.Sezon Final

300 11 0
                                    

       Final yapmaktan vazgeçtim.Onun yerine sezon finali yapcam.O da bu bölüm.2. sezonun çok farklı ve heyecanlı olacağına dair size söz veriyorum.    

                 Emindim o annemdi."ANNE?!"dedim."Sen beni görmemeliydin."dedi annem.Ne saçmalıyordu bu kadın."Senin öldüğünü zannetmiştim.Seni çok özledim annecim."diyerek sarılmaya çalıştım.Beni itti."Mira benden uzak dur!"dedi.

Ege:Ne diyosun anne sen?Biz sizi çok özledik.Neler oldu sana anlatır mısın?

Annem:Bak...Mira benim kızım değİL.Babanız beni bir dönem aldatmıştı.O kadın da hamile kalmıştı.Sonra ben öğrendim.Ben öğrenince kadın kaçtı.Mira da bize kaldı.Bakın.Ege ve Mira.Biz sizin büyümenizi bekledim.Ben size laik değilim.Lütfen.Kolay ayrılalım diye bu uçak numarasını yutturdum.Mira ve Ege,artık siz bizim çocuğumuz değilsiniz.Babanız ise...O gerçekten iş gezisine gitmişti,ben hep burdaydım.O gerçekten kaza da öldü.

gözlerim dolmuştu.Ona yalvarmayacaktım.Onu öldürmek istiyordum.Babam gerçekten ölmüştü.Meltem'e döndüm -o yıllarca anne dediğim kadının adı -

Ben:Cehennemin dibine kadar yolun var!dedim Egenin elinden tutarak çıktık.

    Eve gittik.Ağlamaya başladım.Ege "Sakin ol!"diye bağırdı.O da belli etmiyordu ama ağlıyordu.O benim ne olursa olsıun ne derse desin annem di.Ama diğer annem kimdi?Asıl annem.Hiç tanımadığım birini nasıl özlüyebiliyordum.Tanımadığım birinin sevgisine nasıl ihtiyacım oluyordu?Kafamda çok değişik sorular vardı.Ama hayatımdan bir kişinin daha eksilmesine izin verdim.Deniz.Onu seviyorum nasıl izin verdim ben buna.

    Deniz'in evine gittim.Kapıyı o açtı.Gözleri kızarıktı."Özürdilerim..."diye ağlayarak fısıldadım.Boynuna sarıldım.Bu sefer olanları da anlattım."Annen?Yani Meltem teyze?Nasıl?"dedi."Bilmiyorum.Sadece gerçek annemin dışarıda biryerlerde olduğunu biliyorum.dedim.Bana sarıldı.Gözegöze geldik.Dudaklarımı,dudaklarına bastırmaya başladım.Beni yatağa yatırdı.Tişörtümü çıkardı.İşte şimdi bütün hislerimi bu şekilde çıkarıcaktım...

                                                          -    BEŞ YIL SONRA -

Aradan 5 yıl geçti.Ben üniversiteyi bitirmiş genç bir kadınım.22 yaşındayım.Ege ise 24 yaşında.Ege aynı "annemin" ve babamın ölümündeki gibi.Hala aynı düzen.Clupler falan herşey aynı.Değişen şöyle birşey var.Deniz bizim eve taşındı.Artık beraber yaşıyoruz.Melis sonunda Kerem ile evlenip siteden siktirip gitti.Defne...Hala aynı Defne.Nazlı,Deniz'in abisi ile evlendi.Benim Denizle düzenli bir ilişkim var.Yakında evlşenmeyi bile düşünebiliriz.Ama şuan geceleri eğleniyoruz.

     Sabah kahvaltı hazırlıyordum.Birkaç gecedir kusup duruyorum.Ama bugün daha kötü kusmaya başladım.Ege ve DEniz beni hemen hastaneye götürdüler.Bana hamilelik testi yaptılar.Evet hamileymişim.Hemde üç aylık.Deniz'e ve Ege'Ye haber verdim.Deniz de Ege de çok mutlu olmuştu.Deniz çok heyecanlıydı.Hemen evlenmemiz gerekiyordu.Önce ama ultrason a gitmeliydik.Çocuğumuz cinsiyeti bile belli olmuştu.Kız.Bir kız çocuğum olacaktı.Mutluluktan ağlıyordum.

                                                     -3 AY SONRA -

Evleniyorduk.Bugün şimdi.Çok güzl bir düğünümüz oldu.Düğünde bebeğimin tekmelirini hissediyordum.Bu harika bir histi.

                                                     -3 AY SONRA-

Bu gün çocuğum doğuyordu.Çok heyecanlıydı.Korkuyordum."Annem" gibi olmatan korkuyordum.Ama ben çocuğumu seviyordum.Deniz ve Ege ben ameliyata gider"Şu kızı getir!"dediler.

      Ameliyat bitmişti .uyandğımda bir odadaydım.BİR YanımdA Deniz ve Ege vardı.Diğer yanımda ise bir küvez ve küvezin içinde bir bebek vardı.Hemşire bebeği kucağıma verdi.Yani kızımı.Kucağımdayken o his...Çok güzeldi...Daha adına karar vermemiştik.Kızım gözlerini açtı.Gözleri öyle derin bir maviydi ki büyülenmişitm.Hemşire "Adı ne olsun?"dedi.Ben Deniz'e baktım."Adı....Derin..."dedim....                                             

ASİ BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin