Oyun Şimdi Başlıyor!

319 11 0
                                    

     Madem Melis oyun oynamak istiyor o zaman oynıycak.Ama bu sefer kazanan o olmiycak.

Herkes eve gitti.Gittiklerinde daha saat 1 di.Biliyorum parti erken bitti çünkü Melis e sinirlendim.

  Sabah oldu.Kalkar kalkmaz.Ege'nin yanına gittim.Ege ne olduğunu anlayamamış dik dik bakıyordu.

Ege:Mira bana ne oldu?!

Ben:Parti....İçkiler....Kızlar....Sen....

Ege:Heee...Anlıyorum.

Ben:Seninle konuşmaım lazım,diyip yatağına oturdum.Abim"Şu an olmaz.Sen kahvaltıyı hazırla ben hemen geliyorum."dedi.Ben ona "Ne diyon abicim?!"bakışlarından attım.O bana üzerindeki çarşafı işaret etti.yine anlamadım."ıghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!iğrenç!!!!!!!!" diye çığlık attım.Çünkü çıplaktı!"Tamm sen aşağıgelirsin artık!"diyerek çıktım.

           Kahvaltıyı hazırladım.Abim "giyinik" bir şekilde aşağı geldi.Masaya oturduk.

+Benimle ne konuşacaktın?

-Öncelikle şunu sorayim.Sen beni gerçekten önemsiyor musun?Beni korumak için herşeyi yapar mısın?

+Elbette.Ne kadar siniir ve cadı kız kardeşim olsanda,sonuçta sinir ve cadı KIZ KARDEŞİMSİN.

-Ben şimdi Deniz ile çıkıyorum.Melis de eskiden onla çıkıyordu.Şimdi ben Deniz ile çıktığım için benden kurtulmak istior.

+Ne yapabilir ki?

-Boynuma bak!

+Oha!O tırnak izlerini o pis sürtük mü yaptı!

-Evet!

+O zamn ne gerekiyorsa yap!dedi.Kahvaltımı bitirdim.Yukarı çıktım.Fikrim şu madem Melis kötü kızı oynuyor,o zaman benim gerçek yüzümü görmedi...

ASİ BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin