Kapitola první

1.5K 65 18
                                    

Ariana

Dnes je 31.srpna, a já se hrozně moc těším. Asi před dvěma týdny jsem obdržela dopis ze školy čar a kouzel v Bradavicích. Byla jsem velmi nadšená a radostí skoro skákala do stropu. Ještě ten den jsem se přemístila (říkala jsem už že se umím přemisťovat?) na Příčnou a nakoupila vše potřebné, včetně koštěte a černé sovičky, kterou jsem pojmenovala Aurora. Hůlku mám ze dřeva vrby mlátičky, jádro z pera fénixe, 12 palců dlouhou, ohebnou.

Pořád tomu nemůžu uvěřit, zítra jedu do Bradavic!!! Samozřejmě mám už vše zabalené v obrovském kufru, ani nevím, jestli ho unesu. Jako budoucí prvák si nemám s sebou brát koště, což je vážně na houby, protože miluju výšky a tak i létání. Kouknu na hodiny, to už je deset!? Měla bych už jít spát, zítra opravdu nechci usnout na nástupišti jenom proto že jsem byla líná si jít lehnout.

Crrrrr. Já ten budík jednou vyhodím z okna, nesnáším vstávání. I by jsem to i udělala, kdybych si neuvědomila co je za den. Vylétla jsem z postele rychlostí nejnovějšího nimbusu. Najedla jsem se a udělala raní hygienu. Oblékla jsem si moje oblíbené modré šaty a vlasy, u kterých jsem si změnila barvu na blond, spletla do copu.


Koukla jsem se na hodiny, je 7:15, Bradavický expres odjíždí v jedenáct. Mám horu času, tak otevřu svůj růžový skicák s černobílým květinovým vzorem a začnu kreslit co mě napadne. Po nějaké chvilce a několika obrázcích, zkontroluji čas, 10:30, nejvyšší čas se přemístit s kufrem a Aurorou na nástupiště 9 a tři čtvrtě.

Objevila jsem se uprostřed celého toho blázince. Rodiče se loučily se svými dětmi, které měli poprvé nastoupit do školy, jako já, nebo jsou tu již naposledy. Jelikož tu nikoho nemám, nastoupila jsem a začala hledat volné kupé. Z jednoho se začal ozývat pláč, přemohla mě zvědavost a starost o druhé, tak jsem otevřela dveře a uviděla holku mého věku, která měla tmavě hnědé vlasy dlouhé po ramena.

,, Co se ti slalo?" zeptala jsem se.

,, T-ty se mě nebojíš?" udiveně se na mě podívala.

,, Ne, měla bych?" nechápala jsem, to něco udělala nebo co?

,, No já jsem dcera lorda Voldemorta." odpověděla.

,, Aha, a máš tu místo?"

,, J-jo." Vlezla jsem do kupé, posadila se a Auroru položila vedle sebe.

,, Jsem Ariana Brook, ale říkej mi Ari." představila jsem se.

,, Já se jmenuji Reganne Raddle."

_________________________________

Ahojte u mojí první kapitoly, snad se líbila, uvidíme se příště

Vaše Lara

408 slov

Dcera smrti [Harry Potter FF] -pozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat