Ariana
Bavili jsme se o různých věcech, když v tom k nám vtrhli dva kluci.
,, Čau, máte tu volno? " zeptal se vysoký kluk s hnědými vlasy a oceánově modrýma očima.
,, Jo,máme. " odpověděla jsem.
Oba se posadili naproti nám.
,, Jsem Christopher John Snape. " představil se černovlásek se zelenýma očima.
,, A já se jmenuju William Oliver Brumbál. " řekl ten druhý.
,, Jak se jmenujete vy, dámy? ",, Ariana Amy Brook. "
,, Reganne Eleanor Raddle. "
,, Ty jsi dcera Voldemorta, ne? " ukázal na Reg Will, teda myslím že se tak jmenuje.
,, Ano, jsem. " potvrdila. ,, A ty vnuk ředitele školy. "
,, Jo a Chrisovo táta tam taky učí. "
,, Do jaké byste chtěli koleje? Já rozhodně do Nebelvíru. " zeptal se Will.
,, Já taky. " přitakal Chris.
,, Jsem dědička Salazara Zmijozela, tak si můžete domyslet, kam mě moudrý klobouk pošle." řekla zesmutněle Reg.
,, Mě je to jedno, ani nevím do jaké koleje chodil můj otec. Chtěla bych být ve stejné koleji jako bude Reg. " odpověděla jsem.
,, A za chvíli budeme v Prasinkách, takže vy dva z kupé. ",, Proč?" zeptali se kluci sborově.
,, Protože se musíme převléct do hábitů, pak se vyměníme. " odpověděla Reg
*****
Cesta uběhla rychleji než byste řekli Bradavice a již oblečení do svých hábitů jsme vystoupili a ztratili v davu.
,, Prváci ke mě, prváci ke mě! "volal nějaký obr. Došla jsem k němu a zahlédla ho, slavného Harryho Pottera, chlapce který přežil. Vedle něj stál zrzek a brunetka, nejspíš jeho kamarádi, o něčem se bavili a smáli se u toho.
,, Jsem Hagrid, bradavický klíčník a šafář. " představil se a rozešel k jezeru. ,, Pojďte za mnou."
Cestou jsme minuli tvory, podobající se koním, táhnoucí kočáry, do kterých nastupovali ostatní studenti. Kdysi jsem o těch tvorech četla, tuším že se jmenují testralové a vidí je jen ten, kdo viděl někoho umírat.
Po štěrkovité cestě jsme došli k místu, kde kotvili lodičky pro tak čtyři lidi. Hagrid si zabral jednu pro sebe, ostatní se nějak rozsadili. Naše čtyřka se posadila k jedné z posledních. Všechny se sami od sebe rozpluli a my se tak vydali vstříc dobrodružství.
__________________________________
Ahojte u další kapitoly, doufám že se líbila. Budu ráda za komentáře.
Vaše Lara
351 slov
ČTEŠ
Dcera smrti [Harry Potter FF] -pozastaveno
FanficJsem dcera samotné Smrti. Tajemství, které nesmí vyplout na povrch. Co by se stalo? Celý kouzelnický svět by zešílel. Polovina by se mě bála více než Voldemorta a Grindelwalda dohromady a ta druhá by udělala cokoliv, abych jim prodloužila život, či...