Jakmile nadešel tenhle den, bylo nám všem jasné, že ve Stark Toweru nezůstane kámen na kameni. České Dušičky se nám sice prosadit nepodařilo, ale rozhodně jsme se těšili na pravý americký Halloween. "Trick-or-treatit" šla naše Generace Z, plus - jako garde - Bucky a Loki s Thorem. Ten zbytek zůstane v Toweru, bude se fotit s fanoušky, krmit je a starat se o ně.
Převleky byly vážně něco. Pokud byste považovali za šílené, že já jsem si oblékla chundelatý overal s vlčími oušky, ocasem a křidýlky a šla za svoje OC, asi byste omdleli při pohledu na ostatní. Thor si na hlavu narazil šedou kartonovou krabici, omotal se stříbrnou lepící páskou a řval, že je Mjolnir. Vzhledem k tomu, že do té krabice neudělal díry na oči, měl i stejné ničivé účinky.
Lucy na sebe hrdě hodila Camp Halfblood tričko, vlasy schovala pod černou paruku, chopila se památeční centropenky a po zbytek převlékání mě s ní a s ohlušujícím řevem pronásledovala po Stark Toweru. Aria vyhrabala z hlubin krabic ve sklepě duhovou paruku s jednorožčím rohem a také kostým banánu. Pokrčila rameny a převlékla se za Celestii. Jak mě Lucy pronásledovala, slyšela jsem, že si pouští I'm a Banana v MLP verzi.
Loki si jednoduše dal ledovou sprchu, stáhnul si vlasy do ohonu a šel za Avatara (i když jsme ho přemlouvali na Šmoulinku). Panda si - jak překvapivé! - narazila na krk falešnou pandí hlavu, Spider-kid šel sám za sebe, aby pothorllil cosplayery a Bucky převlečený za rajče vylezl na gumovou kachničku Sis a pořád dokola opakoval ,,Bucky on a ducky, Bucky on a ducky..."
Po půl hodině, kdy to ostatním začalo lézt na nervy, se Tony vrhl Arie na záda s řevem ,,Tony on a pony!!!" Dalších deset minut obvolávali S.H.I.E.L.D. a Black Pantera, aby mohli zrealizovat "Shuri on Fury". Ani jeden naštěstí nezvedal.
Konečně se sešeřilo a my byli připraveni vyrazit. Bruce, Stephen a Tasha jeli nakoupit dalších pár tun čokolády, zatímco Hawkeye, Steve a Tony stavěli ve spodním patře polštářové sídlo, kde fandové můžou zakempit, nakrmit se a vyfotit.
Popadli jsme tedy naše košíčky a za řevu "Bucky on a ducky!!!" se vydali do ulic New Yorku, vytřískat z něj nějaké to jídlo. Thor si odmítl v krabici udělat ty otvory, protože tvrdil, že by to kazilo estetickou kvalitu převleku. To, že jeho převlek žádnou estetickou kvalitu nemá, jsme neměli to srdce mu říct.
Hned u vchodu jsme do někoho vrazili - a nebyli by jsme to my, kdyby to nebyl Marvelák. Díky tomu, že jsme byli na premiéře jeho filmu, jsem ho okamžitě identifikovala - Eddie Brock, mimochodem stále ve stejné mikině. Takže si tu holku ještě nenašel...
,,Nazdar, lidi! Super kostýmy, já vám to tu jdu vyžrat!" pozdravil nás a zazubil se. ,,Jdu za Venoma," ušklíbl se a jeho tělo potáhl černý sliz. Symbiont se usmál svým super způsobem. ,,A já za Eddieho," zavrčel přátelsky a pak odešel, nejspíš žrát zatoulané koledníky.
Mííírně opožděný Halloween speciál XD
Mimochodem, přemýšlím, že udělám i na Bonfire Night. Co na to říkáte?
Vaše Altair 🌠
YOU ARE READING
AvČR BONUSY
FanfictionDočkali jste se! Bonusové povídky k AvČR, ať už nápady, které jsem nestačila využít, nebo menší útržky toho, co bylo POTOM. Někde je Group dospělá, někdy stále v období retardované puberty. Možná bude i Next Gen, co vy víte... Upřímně, já sama nevím...