Jestli je svátek, kterej jsme fakt nechtěly slavit dle českých tradic, tak Velikonoce.
Ale Sis, nábožensky a evidentně i stále vlastenecky založená, navrhovala skloubit obě verze svátku do jednoho mišmaše.ZELENÝ ČTVRTEK
Tony, Rhodey a Falcon poletovali kolem a rozvěšovali girlandy vajíček a králíčků, Bucky lámal proutí, protože se snažil podle Tashina návodu plést pomlázku (Peter na tom nebyl o moc líp), Scott, který se zmenšil, šel s Lokim a Clintem schovávat vajíčka pro Bartonovic, Steve, Stephen, Bruce a Thor dostali na starost všude pouklízet prach a já s holkama byla zotročena v kuchyni jako pomocnice paní Bartonové.Řeknu vám, navařit pro bandu hladových Avengers je fakticky nadlidský a hrdinský výkon sám o sobě. A ještě nějak dát dohromady krásy typu mazanec, beránek, nebo třeba jidáše, když jste tak nějak jediní na světě, kdo si může pamatovat recept. Ale s pomocí odborníka se nám to všechno povedlo. Plus jsme ještě ujídali zelený hrozno a oříškovou čokoládu, abysme jedli něco zelenýho.
NETUŠÍM JAKÁ SOBOTA, terysekh, TY TO VÍŠ
,,Vstávej vole, jsem kouzelnej velikonoční zajíček." Neochotně jsem rozlepila oči a ten zjev, jež jsem spatřila, mě donutil se zamyslet, kdo zase s Buckym zpíval karaoke. Protože vidět Winter Soldiera s fluffy králíčíma ouškama na hlavě, to je vážně něco.
,,Už jdu," zahučela jsem a pak spadla z postele, protože Bucky měl na vskutku, ehm, šarmantně vytvarovaných bocích nasazený ještě králičí ocásek a ten, když odcházel, začal nadskakovat.Ukázalo se, že tuhle králičí nádheru mají všichni Avengers. Tony se na nás zašklebil, když jsme se připloužili na snídani už v osm, pro nás puberťáky ve vývinu nekřesťansky časná doba. Nekřesťansky, když právě probíhá jeden z nejdůležitějších křesťanských svátků. Ano.
,,Po celým městě máte speciální vajíčka, tak je půjdete lovit." oznámil nám. Panda cosi zahučela s obličejem zabořeným v talíři topinek. ,,Polib mi vajíčko, Starku," oznámila mu Lucy.•••
Brzo jsme přišli na to, co přesně znamenají ty speciální vajíčka.
,,On si z nás snad dělá-" vydechla Aria nevěřícně.
Ty vajíčka.
Před náma.
Utíkaly.Tony použil mechanické kraslice, do kterých dal nějaké motorky a dokonce i malé trysky, aby byl jejich lov že prý zábavnější. Já ho střelím do kolene, fakticky.
,,Jak to jako mám chytit, když to lítá, do háje? Nejsem Potter!" zavrčela Sis a marně se snažila jedno z vajíček doběhnout. Náhle se ozval varovný řev a my instinktivně uskočily na stranu.
,,Pozoooooor!" Kolem se prořítila Carol ve své kožené bundě a především s Goosem v náručí. Zrzavé kočce z krku šlehala oslizlá chapadla a lapala všechny Starkraslice, které se k ní vůbec přiblížily.,,Páni," vydechla jsem a sledovala, jak Goose za chviličku sesbíral vajíčka v okruhu asi desíti metrů. Carol se trochu omluvně zazubila a podrbala kočku na hlavě. ,,Vy jste vypadaly tak bezradně," zasmála se.
VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ
,,Hody hody doprovody... Hody hody doprovody... Hody... Jak to pokračuje?"
,,Dejte vejce malovaný- něžně, ty idiote!" zavřískla Aria na Clinta, který si za nic "nemohl vzpomenout". ,,Já myslel, že ty vajíčka máte dávat vy nám," zašklebil se Hawkeye a vítězně natáhl dlaň.
Opodál to jen sršelo, protože Thor pronásledoval Carol po dvoře a snažil se ji přesvědčit, že jinak chudinka uschne. Carol se přesvědčit nenechávala a bránila se laserovými útoky.
,,Omluvte mě, jdu se přežrat čokoládou k smrti," prohlásila Lucy a zamířila nahoru. Musely jsme souhlasit a jaly jsme se vyžírat naše zásoby čokoládových vajíček.
Noooooo... Mám pocit, že jsem to odflákla 😅
Co vy si myslíte? Jak byste si představovali Velikonoce ve Stark Toweru vy?
YOU ARE READING
AvČR BONUSY
FanficDočkali jste se! Bonusové povídky k AvČR, ať už nápady, které jsem nestačila využít, nebo menší útržky toho, co bylo POTOM. Někde je Group dospělá, někdy stále v období retardované puberty. Možná bude i Next Gen, co vy víte... Upřímně, já sama nevím...