2. Thanksgiving speciál

301 46 6
                                    

Potom, co Sis konečně přestalo být blbě z množství opečených marshmallows, které snědla o Bonfire Night, byl nejvyšší čas vrhnout se na další podzimní svátek - Díkůvzdání.

Nebylo nám úplně jasné, jestli je zrovna nejlepší nápad svěřit Avengers pečení krocana (všichni máme v živé paměti špagety s ostružinami na štítu, že...?), ale s pár hodinami strávenými googlováním receptů a asistencí Clintovy manželky už v troubě zlátlo něco, co vypadalo a i celkem vonělo jedle.

Další dvě hodiny jsme my - jakožto Hunters, protože naši hrdinové se nedokázali postavit tak natvrdlému a zatvrdlému nepříteli - drhly nádivku ze stěn a podlahy, jelikož tam při výrobě zatuhla a musely jsme ji vzít drátěnkami z vibrania. Zničily jsme čtyři, než náplň slezla.

Bruce chtěl s Thorem mačkat brambory, ale zjistil, že Hulk je na to poněkud užitečnější. Tasha prostě střílela do misky s brusinkami, dokud z toho nebyla požadovaná marmeláda. Po přecedění jsme z ní vybrali osmačtyřicet kulek a neměli jsme to srdce Tashe říct, že se to má vařit.

Hulk pak objevil další činnost, která ho bavila - krom řvaní SMASH při výrobě bramborové kaše. Prostě si dřepnul na zem a s překvapivou něžností skládal z těsta na koláči mřížkový vzor podle instrukcí paní Bartonové. Nikdo neměl dostatek odvahy ho okřiknout, ať neujídá.

Stephen, Tony a Peter - alias Space Donut Team - si vzali na starosti obstarání pitiva, neboli pár hektolitrů horké čokolády a využili k tomu jeden ze šestnácti Tonyho soukromých bazénů. Ano. Reálně vařili tu čokoládu v bazénu.

Steve a Bucky s Lokim dostali za úkol prostřít stůl. Steve si dnešek (jako každý americký svátek, ale to je jedno, zářil radostí) pěkně užíval, narozdíl od Buckyho - Loki mu totiž prozradil, co umí Scepter. Takže stůl byl pokrytý americkými, anglickými a s ohledem na naši Group i českými vlaječkami a Bucky běhal po schodech v celém Stark Toweru nahoru a dolů. Bylo to moc vtipné na to, než abysme mu řekli, že Mind Stone má dávno Vision a fakticky ho nepoužívá k ovládání ostatních.

Zatím se krocan pekl a Clint před ním klečel s tím, že ho kontroluje. Vzhledem k tomu, že po chvíli spal opřený o troubu, byl vážně hlídka na nic, ale nechali jsme ho odpočívat a vrhli se na přípravu "side dishes".

Totálně zmožení jsme ukecali Stephena, aby krocana urychlil tou jeho Agamí bulvou, jak jsem tvrdohlavě jeho přívěšek nazývala. Dávno vzdal snahy přesvědčit mě o správném jméně artefaktu.

Konečně byl krocan hotový, stůl prostřený, Bucky odchycený a nádivka ze zdí vydrhnutá.

Takže šťastné Díkůvzdání o dva dny zpožděné!

Nemám ráda přepisování z papíru XD Ale dočkali jste se...

AvČR BONUSYWhere stories live. Discover now