7. Altair viděla Endgame. (a píše to hrozně pozdě. :) )

265 39 17
                                    

Avengers si v klidu odpočívali v obýváku a popíjeli odpolední kávičku, když v tom se náhle ozvalo dusání a dovnitř vlítla rozlícená a evidentně ubrečená Altair.
,,Oooh shit," stačil zamumlat Scott a upil ze svého hrnku, zatímco dívka začala ječet.

,,Já ŽÁDÁM VYSVĚTLENÍ! JAK JE TOHLE MOŽNÝ?!?! JAK TO JAKO MYSLÍTE-" Chvíli očima přejížděla skupinku, než si vybrala první oběť, zhluboka se nadechla a začala ječet jako Hamilton v Cabinet Battle.

,,STEVE ROGERSI! MĚL JSI JEDNU PRÁCI! JEDNU - mimochodem, gratuluju k uzvednutí Mjolniru - PODĚLANOU PRÁCI!! TOHLE SI VEZMU-" popadla štít, který Stevovi ležel vedle křesla, ,,A DÁM TO SEMKA! TY SE NA MĚ ANI NEDÍVEJ, TY POLETUCHO!" Bucky zaúpěl, jelikož Altair mu štít nekompromisně vrazila do ksichtu a otočila se na Sama, který se tiše pochechtával.

,,NATASHO DOHÁJE ROMANOVOVÁ! CO TĚ TO NAPADLO?!?!" zařvala na dalšího člena. Tasha se zašklebila, zvedla a dopila kafe. Přešla ke dveřím a otevřela je. ,,Let me go," upřela na dívku psí pohled a s pochechtáváním odešla do kuchyně, zatímco hnědovláska vydávala zvuky na nezachytitelné zvukové frekvenci.

,,CLINTE! TY NEBETYČNEJ IDIOTE, KDO SAKRA LEZE NA VORMIR VE DVOU A BEZ SVÝHO OBLÍBENÝHO PLYŠÁKA?!?! Hezký háro, mimochodem." Lukostřelec se zazubil a koukl na Scotta. ,,Co on?" Altair mezi nimi chvíli těkala pohledem, načež prohlásila: ,,Ten může jít do prdele!" a začala se hystericky chechtat referenci na tu teorii, než začala bez očekávání brečet a zase se smát. Clint si pomyslel, že film ji asi traumatizoval víc, než čekali.

,,ANTHONY STARKU!!! KDO SI MYSLÍŠ, ŽE JSI?!?!" ,,I am Iron Man," opáčil Tony a skrčil se za gauč dostatečně rychle, aby ho minula letící židle a zvuková vlna Altaiřina vřeštění. ,,BRUCI! Jseš fajn." Chudák vědec nadskočil leknutím a pak se zase uklidnil.

,,STEPHENE, TY ZATRACENEJ KŘEMÍLKOVOCHOMŮRKOVAČI, VÍŠ, KAM MI TEN PRST MŮŽEŠ STRČIT?! NEBULO! TYHLE PLOT TWISTY MI NEDĚLEJ! GAMORO, TY JI PŘÍŠTĚ PROSTĚ VYPNI A ZAPNI! LOKI, TO BYLO SUPER! THORE!" Bůh hromu radši trošičku couvl. Po Endgame měl špatné zkušenosti se zhrzenými fanynkami. ,,Ty jseš tak ňuňu," zakvičela Altair.

,,CAROL! VALKÝRO! PEPPER! MANTIS! HOPE! OKOYE! WANDO! ADOPTUJTE SI MĚ! PETERE! JEŠTĚ JEDEN POHLED TOHO ZLOMENÝHO ŠTĚŇÁTKA A- ne, fakt, já to nedávám-"

,,Už jsi skončila?" zeptal se jí Stephen a pro jistotu se odlevitoval ke stropu. Altair po něm vrhla nepříčetný pohled. ,,VypADÁM NA TO? VŽDYŤ JSEM SE ANI NESTAČILA PŘENÝST PŘES INFINITY WAR!" přeskočil jí hlas. Meserati zablikal a Altair otevřela portál, ze kterého zněl její hlas.

,,Ó mocný Thanosi. Já, Altair, nejnasranější ze všech devíti světů, držitelka Wolfíka a epickýho náhrdelníku, Františkson nebo jak to mám nazvat, ti tímto slibuji, že JEŠTĚ JEDNOU A UDĚLÁM Z TEBE KOMPOT, TY BLBÁ NEDOZRÁLÁ BORŮVKO-"

Tony nahlédl do portálu, zrovna když kolem něj proplachtil ten cápek ze SpongeBoba. ,,Ta ten film asi hodně prožívala, co?" nadhodil.


Noooo.... Zhruba tolik k mým dojmům z Endgame XD Podle mě to byl a bude nejlepší film všech dob a držím palce, ať předběhneme Avatara :)

AvČR BONUSYWhere stories live. Discover now