Prolog

81 12 3
                                    

Tato kniha nebyla sepsána za účelem zesměšnění či zneužití originálu!

Máme tu pár důležitých informací, které jsou důležité pro pochopení příběhu :3 Proto vás prosím, nepřeskakujte tuto kapitolu :)

I když jste originál četli, přečtěte si to. Například jedna z hlavních postav v originále vůbec nebyla a je důležité znát ji pro pochopení :)

Jako první se podíváme na to nejdůležitější a to jsou rody. V tomto příběhu se lidé, trpaslíci ani jiné národy nevyskytují, přesto se zde objevují spojení jako Hobit Bilbo a jeho sestra..... Proč? Protože Australákům a belgičákům se říká hobiti kvůli pochopení příběhu. Bylo by složité vypisovat místo Hobitín něco jako Město Australských a belgických ovčáků a tak zde má každá rasa 2-3 psí plemena, která může představovat.

Hobiti: Australský ovčák nebo belgický ovčák Malinoa
Skřeti: Ridgeback
Trpaslíci: Něco mezi AUO a dlouhosrstou kólií nebo německý ovčák
Elfové: Saluki (někteří elfové žijící v Roklince jsou rasy Greyhound)
Lidé: Vlk

Snad jste to z mých keců alespoň trochu pochopili 😅 Tuhle kapitolu připisuji, protože původní verze byla šílené dlouhá a nechci vás unudit k smrti :) Jako poslední bych ráda řekla, že tu nebudou úplně souhlasit úmrtí postav. Některé postavy, které zemřely v hobitovi zde budou žít a naopak. Doufám, že se na mě za to nebudete zlobit :)

Tak, to by bylo všechno :3 Pokud vám něco v příběhu nebude jasné, klidně se ptejte ^^

The Aussie Kde žijí příběhy. Začni objevovat