*Yukarıdaki müziği açarak okumanızı isterim.
Playmusic; Rodrigo Leão-Histórias'Kaybolmuş uyku'
Fransızcada 'Je defirai le sokeil,les etoiles toutes les galaxies.' Öyle güzel bir tanımıdır ki aşkın; "Sana güneşi,yıldızları ve galaksiyi meydan okurum" demektir.
Evet meydan okudu Gece ...
Bu evrende Gece'nin de dileği vardır,yıldızlarında ve hatta bulutlarında. Peki ya Gece'nin dileği neydi biliyor musunuz?
Aşkının kollarında yıllardır kaybolan uykusunu bulmaktı.
Güneş batıyordu. Gece ve ona aşık küçük kız çocuğu çimlerde oturmuş,denizin kayalıklarla savaşmasının,rüzgarın ağaçlarla tartışmasının seslerini dinliyor ve bulutları izliyorlardı. Gece aşkına döndü,sarı kısa saçlarına dokundu. Şiddetli bir rüzgar esti. Elleriyle gözünü kapatan küçük kız çocuğuna bakmaktan alıkoyamıyordu kendini Gece. Ellerini yavaş yavaş indirdi. Bir değişiklik vardı. Evet,bu farklı bir duyguydu. Saçları beline kadar uzamıştı.
Gecesine bakan küçük kız çocuğu,
"Yıllardır kısa olan saçım... Mutluluğa erişene kadar uzatmayacağım dediğim saçlarım..."
Gece gülümsedi ve kafasını aşkının omuzuna koydu ve söze girdi,
"İçindeki hayalleri biliyorum. Konuşmana gerek yok."
İçinden bir dilek geçiren küçük kız çocuğu,çimenliklere yaydı kendini ve uzandı. Gece'nin kafası hala omuzundaydı.
"Uyumak istediğini biliyorum. Ben ise yıllardır kaybolan uykumu buldum. Her şeye senin için meydan okudum ve yanındayım" dedi Gece ve gözlerini yumdu.
Gökte bir dilek kandili beliriverdi. İkisininde dileği gerçekleştiği için Gece emretmişti bunu evrene.
Gece uykuya daldı. Küçük kız çocuğu fısıldadı Gecesinin yanaklarını okşayarak,
"Mutluluğumu buldum,Şimdi kollarımın arasında..."
'Hep yanımda ol Gecem' diye bir dilek tuttu Geceye aşık küçük kız çocuğu.
Ve gökte bir dilek kandili daha uçtu.*Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Umarım hayatınız boyunca dilediğiniz Dilekler gerçekleşir.
Bu aralar çok az bölüm yayınlıyorum. Okuma sayımız azaldı. Lütfen arkadaşlarınıza,tanıdıklarınıza bahsedin ve okutun.
Oy vermiyor ve yorum yapılmıyor bundan dolayı bir sonraki bölümün gelmesi için fazla okunmasını SAĞLAYIN.
Hoşçakalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geceye Aşık Küçük Kız Çocuğu
Conto"Gökyüzümün bulutlarından,Gecemin yıldızlarından öpüyorum." Küçük kız çocuğunun dünyası siyahtı,griydi Tozpembeden nefret ederdi. Bir lânetli aşkın hikayesi...