* Yukarıdaki müziği açıp okumanızı tavsiye ederim. İyi okumalar gecenin güzel insanları*
Playmusic;Kayıp-poyraz Karayel soundtrack'Kahramanımdı O'
Elleri titriyordu Gecenin. Soğuktan değil o an ki duygudan da değil. Bambaşka bir hisse sahipti. Geçmiş ve gelecek bu kadar mı zor gelirdi insana. Otobüsün bir tarafına oturup güzel şeyleri görmek varken siz hiç en kötü tarafını isteyerek oturdunuz mu? İçiniz buruk ve silemeye kıyamadınığınız o gözyaşlarınız boğazınızı ıslatırken hiç susmayi tercih edip yola bakmaya devam ettiniz mi? İşte Gece de öyleydi. Gözyaşları yağmur olarak yeryüzüne düşüyordu. Çocuklar yağmur yağıyor diye sevinirken,Gece gibi olanlar ellerine şemsiye almadan sokaklarda öylece yürüyordu.
Dışarıdan sesler gümbürtüler geliyordu. Ne olduğunu anlamaya çalışan Gece göz yaşlarını silerek ayağa kalmaya çalışırken Majestelerin oda kapısı hücumla açıldı. Masmavi kısa bir elbisesi olan saçları yok denecek kadar az ,dizine kadar gelen bir ayakkabısı ve en önemli gibi duran uzun âsâsı... Ve işte o an Majesteleri yerinden kalmaya yeltenirken,
"Sen !" diyerek majastelerini gösterdi.
"Böyle bir teklif yapacağını görmeyecek ve duymayacak mıyım sandın Mersa"
O an Gece majestelerinin isminin Mersa olduğunu öğrenerek şaşırmış ama hala gözyaşları süzülmeye devam ediyordu.
"Ama Safura ben onların iyiliği iç-..." dedi Majasteleri lafını kesti.
Safura söze girdi,
"Bunu sen istedin!" diyerek elindeki âsâyı yere hızlı bir şekilde vurdu.
Ve işte o an her yer buz tuttu,zaman durdu... Gecenin gözyaşları buz tutarak yeryüzüne kar olarak düştü. Ağlayanlar uyuyakaldı yataklarında. Resim yapanların kalemleri kırıldı. Dans edenlerin ritmi bozuldu. Sallanan salıncaklar boşaldı. Tüm evren sarsıldı. Zaman o an dondu. Ve kar yağmaya devam ettikçe çocuklar sevinip oynamaya başladı. Aslında karlar isyanın simgesidir.
Safura bu isyanı Gece ve Dolunay için yapmıştı.
Safura söz girdi ,
"Senin Majasteleri dediğin ve önünde saygıyla eğildiğin Mersa aslında size bütün kötülükleri yapan da oydu. Sizi sürekli kurtarmaya çalışan ve onunla sürekli savaş içinde olan bendim. Kötülük abidesi majestesi Mersa."
Mersa donmuş ve edebiyen öyle kalacak bir büyü yapıldı. Bu olanlarda dolayı gerçek bir pişmanlık duyarsa buz çözülecekti. Gecenin tek düşündüğü Dolunayına kavuşmaktı. O sırma saçlarına ela gözlerine dokunmaktı. Ona saatlerce kitap okumak,yemek yapmak,kayalıklarda oturup öylece dağları denizi izlemekti hayali...
Safura yıldız bekçilerine emretti. O kitabı getirmeleri için. Bu kitap onların lanetini yıkacak kitaptı. İşte o an göz yaşları mutluluk gözyaşlarına çevrildi. Yıllardır beklediği Dolunayına kavuşacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geceye Aşık Küçük Kız Çocuğu
Conto"Gökyüzümün bulutlarından,Gecemin yıldızlarından öpüyorum." Küçük kız çocuğunun dünyası siyahtı,griydi Tozpembeden nefret ederdi. Bir lânetli aşkın hikayesi...