fuck my misfortune !

175 24 136
                                    

Lol ο τίτλος είναι ξεκάθαρα χιούμοριστικος! Ξέρω από αγγλικά δεν είμαι τόσο άχρηστη όσο νομίζετε!ο τίτλος είναι σαν να τον έβγαλε η ζουμπούλια αλλά nevermind πάμε στην ιστορία τώρα....

Math. "Scarrrr!!!"

Οκειι..... κάποιος να κλείσει αυτό το διάολο που αποκαλείται ξυπνητήρι!

Math. "SCARRRRR!!"

Όπα κάτσε αυτό δεν είναι το ξυπνητήρι......

Math. "ΣΗΚΩ ΜΩΡΗ ΘΕΟΧΟΝΤΡΗ ΒΟΥΒΑΛΑ ΤΗΣ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΉΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΆΤΙ !"

Οοο....ναι.... Αυτός σίγουρα είναι ο πανηλίθιος ο Mathiew.

Scar. "Μμμμμμμμμ......."

Math. "ΤΙ ΜΜΜΜ...ΜΩΡΗ ΜΟΣΧΑΡΑ ΣΗΚΩ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ!"

Άνοιξα διστακτικά το ένα μου μάτι και είδα έναν εξαγριωμένο Mathiew με μαλλί on fleek να με κοιτάει με σηκωμένο φρύδι.

Scar." Γιατί με βασανίζεις βρε άκαρδε;."

Με κοίταξε με βλέμμα απειλητικό και συνάμα δολοφονικό , λες και του είχες κλέψει το Σκούμπι σνακ που μόλις ειχε κερδίσει και μου τράβηξε απότομα το πάπλωμα Μπάρμπι μαριποζα που εχω από την πρώτη δημοτικού και ακόμα δεν έχω πάρει καινούργιο.

Ναι καλε... αυτό λεω, που πλέον περισσεύουν τα πόδια μου, γιατί πλέον είναι πολύ μικρό για τα μέτρα μου , αλλά ποτέ δεν θα το πετάξω γιατί εχω τόσες αναμνήσεις με αυτό.

Math. " Αν δεν σηκωθείς αυτή τη στιγμή θα κλέψω όλα σου τα dvd kim impossible ,θα τα πουλήσω στην μαύρη αγορά και δεν θα τα ξαναδείς ποτέ στη ζωή σου!."

Μόλις το άκουσα αυτό σηκώθηκα αμέσως και έτρεξα προς το μπάνιο.

Τι;!

Kim impossible είναι αυτή,δεν βρίσκεις εύκολα ξανά αυτά τα dvd σήμερα.

Βασικά υπάρχει και το youtube. Αλλά εγώ είμαι της παλαιάς σχολής!

Έκανα τα απαραίτητα έβαλα ότι βρήκα μπροστά μου φόρεσα τα γυαλιά μου , γιατί γκερλ αν δεν βάλουμε γυαλιά σίγουρα θα πάρω καμιά γιαγιά παραμαζωμα για το σχολείο..... Κανείς δεν θέλει να το ζήσει αυτό....

πιστέψτε με.

Και κατέβηκα τις σκάλες τρέχοντας για να βρω τον ποιο τρασ άτομο που γνωρίζω aka τον ταλαντούχο Mathew Queen.

You Can't Be Serious. #ΑΚΑDove le storie prendono vita. Scoprilo ora