Κατευθύνθηκα προς την πόρτα και έβγαλα τα κλειδιά μου για να ανοίξω την πόρτα.
Άνοιξα και βρήκα τον θείο μου στο σαλόνι να παρακολουθεί....
-
-
-
Φως στο τούνελ;Θ.Bryson. " Αχχ Αγγελική μου...ΓΥΡΙΣΕ!.......ναι ναι θα τα ξαναπούμε.... άντε καληνύχτα.....και συγχαρητήρια για την εκπομπή σου!"
Scar. " ΘΕΙΕ ΠΑΣ ΚΑΛΑ ;; ΠΗΡΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ;"
Θ. Bryson. " ΕΓΩ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΛΑ ;;ΠΟΥ ΞΥΠΝΑΩ 3 ΤΑ ΜΕΣΆΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΛΕΊΠΕΙΣ;!" Οριοταν φουριοζος.
Scar. "Συγνώμη ...Να είχα μια λυγουρα και πήγα να πάρω μια σοκολάτα."
Θ. Bryson " ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΚΟΡΙΤΣΆΚΙ ΜΟΥ...; ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΉ;;....ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;;; ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΌΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΛΙΓΟΥΡΑ Ο ΕΡΜΟΣ;;
Scar. "Χεχε ...εμμ....oops!"
Θ.Bryson " και δεν μου λες...που είναι η σοκολάτα;"
Ωχχχ
ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΤΕ ΤΟ ΚΤΉΡΙΟ
ΜΑΣ ΠΙΑΣΑΝΕ
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΆΝΩ ΜΑΣ ΠΙΆΣΑΝΕ!
Scar. "Εμ... Την έφαγα στο δρόμο... Ναι! Στο δρόμο την...έφαγα!"
Θ. Bryson "ΤΗΝ ΕΦΑΓΕΣ; Άντε τώρα πήγαινε στο δωμάτιο σου μικρή ξεμυαλισμένη , ασυγκράτητη κάμπια θα τα πούμε το πρωί."
Πήγα μέχρι εκεί που στεκόταν του έδωσα ενα φιλί και ανέβηκα πάνω.
Δεν ήθελα να του πω τι έγινε γιατί θα έκανε σαν υστερικός .
Αν δεν ήταν εκεί ο Allan δεν ξέρω και γω τι θα χε γίνει τώρα...
Τώρα θα μου πείτε γιατί μένω με τον θείο μου...
Έχασα τους γονείς μου σε μικρή ηλικία και από τότε με ανέλαβε ο θείος μου τωρα ειναι 35 χρονών και είναι πολύ κουλ.
Ναι είναι εκείνος ο θείος που ακολουθεί την μόδα γιατί όπως λεει θέλει να είναι κοντά στην νεολαία...
Όπως και να έχει τον αγαπώ πάρα πολύ, στάθηκε δίπλα μου κάθε φορά που περνούσα κάποια δυσκολία και τον λατρεύω. Είναι λίγο αυστηρός μερικές φορές, αλλά καταλαβαίνω ότι το κάνει για το καλό μου.
Πήγα στο δωμάτιο και σωριάστηκα στο κρεβάτι και ξεράθηκα στον ύπνο.
Next morning.
Ξύπνησα από τις ακτίνες του ήλιου που ξεπρόβαλλαν από το παράθυρο ζεστένοντας ελαφρά το σώμα μου . Σηκώθηκα και άνοιξα το παράθυρο και έμεινα και κοιτάζω τα πουλάκια στα δέντρα που κελαηδούσαν χαρούμενες μελωδίες.
ESTÁS LEYENDO
You Can't Be Serious. #ΑΚΑ
HumorΗ Scarlett Bruss είναι ενα αντικοινωνικό ον χωρίς φίλους. Για την ακρίβεια έχει έναν μονάχα κολλητό που είναι και ο μοναδικός συνομιλικος της που της μιλάει. Καθώς οι άλλοι μολις την γνωρίσουν την κάνουν με ελαφρά αφου χεζονται απο την weird af συμπ...