Sad potatoes day🙃"I'm single as i can be , you're single perfect for me.

103 14 91
                                    

Ξύπνησα σημερα με ένα ευχάριστο συναίσθημα. Λες και κάτι ευχάριστο θα γινόταν....!Δεν ξέρω μην με ρωτάτε, τρελή είμαι σίγουρα δεν ξέρω τι συμβαίνει με την πάρτη μου!

Προχωρούσα προς στο σχολείο με ένα ηλίθιο χαμόγελο, χωρίς λόγο. Ξαφνικά είδα ένα τσούρμο παιδιών να έρχεται καταπάνω μου χοροπηδοντας και τραγουδόντας κάτι σαν "μην παραχαραζετε την ιστορία...." Δεν κατάλαβα και καλά . Αλλά δεν πρόλαβα να κρυφτώ και έτσι όλο αυτό το πλήθος πέρασε από πάνω μου εφαγα διάφορες κλοτσιτσες και μπουνιτσες (Κωσταντίνου και Ελένης σταιλ.) καθώς περνούσαν τα χαμένα.

Αφού  ίσιωσα ξανά τα γυαλιά μου και μάζεψα τον κότσο μου που είχε ξεμαλλιαστει, συνέχισα ανέμελη τον δρόμο μου για το σχολείο...

Όταν έφτασα μπήκα μέσα και άρχισα να ψάχνω για τον Mathew. Όταν τον εντόπισα με τα σούπερ ραντάρ μάτια μου, με 9 βαθμούς μυωπίας, άρχισα να περπατάω προς το μέρος του για να τον φτασω.

"Καλημέεεεραααα" του φώναξα ευδιάθετη και εκείνος κοίταξε με λοξό μάτι με απειλητικό τρόπο προς το μέρος μου.

"Που την βλεπεις μωρη την καλη  μέρα;"Είπε έτοιμος να άρχισει το κήρυγμα.

"Σιγά καλέ....μην μας φας κιόλας... ούτε περίοδο να είχες..."

"Ξέρεις τι μέρα είναι σήμερα αγαπητή μου κάμπια;...."είπε ο Mathew και με κοίταξε με ένα αγανακτισμένο βλέμμα.

"Τι;.....Τι μέρα ειναι δηλ-"
.
.
.

"ΤΟΥ ΑΓΊΟΥ ΒΑΛΕΝΤΊΝΟΥ!"είπε φωναχτά έτοιμος να με κατασπάραξει.

Είπα ότι ήμουν χαρούμενη σήμερα εε....;
_
_
_
_

Εεε λοιπόν γράψτε λάθος!

14 Φεβρουαρίου .....

Πως δεν το είδα το πρωί;

"ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΞΈΧΑΣΑ"είπα με ένα βλέμμα που είχε μείνει ακόμα απο σοκ και κάθησα δίπλα στον Mathew.

"Καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό έτσι;..."

"Όλη μας την μέρα θα βλέπουμε...."

"Ζευγαράκια να ανταλλάσουν λακτα.."

"Και... φιλιά...και.."

"Και... αγκαλιές και ξέρεις ποιο ειναι το χειρότερο;"

"Ποιο;"

"ΟΤΙ ΚΑΝΩ  ΔΙΕΤΑ!"

"ΑΩΩΩ ελαα ηρέμησε μπουμπι μου όλα καλά θα πάνε..." Είπα και τον πήρα μια αγκαλιά καθώς εκείνος κλαψούριζε στον ώμο μου.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Oct 06, 2019 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

You Can't Be Serious. #ΑΚΑNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ