Újra

7.8K 266 14
                                    

Tyler probálták ébrezgetni. Amikor kicsit magához tèrt James kivitte levegőzni.
Kim ,Candy és Zack marat velem.

Zack a földet bámulva probálta felfogni mit is montam. A keze csupa vér volt. Látszott a testén hogyan veszi a levegőt.

Kim is érezte hogy kezd feszülni a helyzet ezért Candyhez fordult:
- Candy megmutatod az a pink színű rúzsod?
Erre Candynek felcsillant a szeme:
- Gyere ! Kicsinositalak!
Majd a karjánál fogva elrángata.

Kedves volt Kimtől hogy elment Candyvel . Így legalább tudunk beszélni Zackkel.

- Hogy érted ezt? Hogy érted hogy kamu?- meredt rám Zack.
Csak úgy csillogtak a szemei. Nem tudtam már szemébe hazudni.
- Tylerel csak megjátszotuk az egészet. Valojában egyátalan nem szeretem Tylert.- montam lehajtot fejjel.

Nagyon szégyeltem magam. Nem így kellett volna történie.

- Miért csináltad ,mind ezt?- kérdezte csalodotan Zack.
- Mert..., mert...- majd kicsordultak a könyeim- Vissza szeretelek volna kapni . Nagyon rossz nélküled. A Nicos csók véletlen volt. Nem akartam. De te meg sem hallgatál. Amikor át jöttél és ott ordibáltál ,nagyon...

Rossz volt vissza emlékezni milyen Zack állt elöttem.
Ettől csak jobban potyogtak a könnyeim.

- Féltél tőlem!- sutogta maga elé Zack.
Mire csak bologatam.
Oda jött hozzám és a két kezét az arcomra helyezte.
- Jajj, Aves ! Soha életembe nem bántanálak!- magyarázta.
Csak szipogva válaszoltam:
- Tudom. De amikor össze jöttél Candyvel nem láttam jobb ötletet Tylerénál. És nagyon sajnálom. Én mindig szeretlek. És amikor Candy... akkor bennem valmi... teljesen szeretlek...
De nem tudtam befejezni a sirástól.

Erre Zack erősen magához láncolt. Hagyta hogy sirjak a vállán.
- Ssh, nyugi Aves! Ne hibáztasd magad! Én is hibás vagyok a dologban!- majd ovatosan eltolt magától hogy a szemébe nézhesek.
- Én is hibás voltam. Elfogott az irigység és a félelem. Mert nem akartalak elvesziteni. És elborult az agyam. Ezért Candyvel kavaratm hogy átérezd milyen volt nekem. De amikor Tyler...

Erre én megfogtam a kezét és a szemébe néztem.
- Mind a  ketten hibáztunk. És ez a kapcsolat úgy fog müködni ha bizunk egymásba.- jelentetem ki.
Egy darabig az arcomat fürkészte majd megkerdezte:
- Bizol bennem?

Hát... igen. Ez az a kérdés amire napok ota nem tudtam válaszolni. Vajon most fogom tudni?
Az elmúlt napokban sok minden történt. De ahogy probáltuk mindig féltékenyé tenni a másikat , annál jobban össze kovácsolodtunk.
Abbol ahogy dühbe gurult Zack , mikor megtudta hogy Nicoval vagy Tylerrel vagyok , szerintem sok mindent elárul. Eddig azt vártam mikor bizonyt. És bizonyitota hogy fontos vagyok neki.

- Bizok benned!- sutogtam.
Mire a homlokunkat össze düntötük és csak egymást érezük. Lassan lehunytam a szemem.
Mikor Zack megszólalt:
- Én is benned!

Majd azt hittem egy lágy csókot nyom a számra. De eléggé szenvedésesre sikerült. Ezt teljesen megértem . Hissz már nagyon vágyott rám.

Sziasztok! Megjött az utolsó elötti rész! Igen ,ám! Jön még egy rész és befejeztem a könyvet! Várjátok már a folytatást?
By:roxi0201

Rosszaságom{ BEFEJEZETT}Where stories live. Discover now