Reggel felkeltünk és lementünk. A bátyám csinált nekünk reggelit . Mikor végeztünk felöltöztünk.
Majd a böröndöt huzzva magunk után kiáltotam Simonnak:
- Simon , elvinnél minket suliba?
Mire furcsá nézet ránk.
- Miért nem az a srác visz el aki minden reggel fuvaroz?- kérdezte meglepve.Hát nem nagyon akrtam elmondani neki. Hiszen ő a bátyám. És tudjátok milyen egy bátyus. Persze hogy kinyírná Zacket.
- Ömm... nem ért rá- szólalt meg helyetem Kim.
- Értem.- majd össze csapta a kezeti- Ez esettben 2 másodpercetek van kiérni a kocsiba. A Simon taxi nem vár senkire.Végül ki értünk a sulihoz. Leültünk Kimmel aki éppen zenét hallgatott.
- Mit hallgatsz?- kérdeztem.Igazából nem nagyon érdekelt. Csak muszáj volt beszélgetnem valkivel. Mert ha Zackre gondolok el fog az az érzés amikor megszorul a torkod és sírni fogsz.
- Tessék ! Hallgasd meg!- nyújtja át a fülhallgatóját.
Elfogatam . Mikor egy ismerős dallamot hallotam meg: Shawn Mendes - In my blood.
Egy darabig hallgatuk ,de aztán oda jött hozzánk James.Meglepödtem hogy ő mit keres itt:
- Hát te?
- Az oszifőnk azt monta hogy mi osztályunkból kéne pár önként jellentkező. És ismersz minket . Inkább egy béna kirádulás mint a suli- válaszolta.
- Értem.- bolintotam.Majd olyt láttam amit nem akartam. Egy szőke hajú , karcsú és egy igazán csinos lány kapaszkodik Zack nyakában.
Nagyon nyeltem a lánytványon. Nem akartam elhinni.- Ő ki?- remegve kérdeztem Jamestől aki átkarolta Kimet.
Tudta hogy a lányra gondolok.
- Ja. Ő Candy. Zack most vele log. A csaj egyfolytábban csak nyalogatja. - nézte James azt a bizonyos személyt.Áh, szóval kifogot magának egy kurvát. Milyen meglepő, nem?
Keztem nagyon dühös lenni. Fájt nézni milyen könyen eldobot. És az is mennyire jól szorakozik evvel a Candyvel.- Tényleg ! Mi volt amugy köztetek?- kérdezte James.
Probáltam a lehető legrövidebben elmondani:
- Hát... az egyik régi haverom megcsókolt ,és Zack ezt látta. Rájött az 5 perc és szét zuzott egy vázát . És ordibát velem ,hogy hogy csalhatam meg!Amint elhadartam James csak pislogott.
- Akkor összegezve megcsaltad?- kérdezte.
- Dehogy. Véletlen volt!- rázom meg a fejem.
- Akkor már én sem értem. Hol itt a bibi?- monta Kim.
Majd Zacket nézve montam:
- Hogy meg sem hallgatot és már nem tudom vissza csinálni.Majd elszomoródtam . Borzaztó volt bele gondolni. Ez a két nap sem lesz a legjobb .
- Gyerekek ! Felszállás!- kiáltota Mrs. Olson.
Végül elindultunk.Sziasztok! Köszönöm azokat amiket kommentbe irtok. Nagyon kedvesek vagytok! Sok pusziii nektek!!
By:roxi0201
KAMU SEDANG MEMBACA
Rosszaságom{ BEFEJEZETT}
RomansaAvery számara az új suli cseppet sem ijesztő. Hamar barátokar talál. És egy igen idegesitő vagy inkább imádni valo személyre. Igen a suli rosszfiúára. De vajón a suli rosszfiúja csak kihasználni akarja? Bízzon benne vagy ne? Rengetteg kérdés merül f...