Éppen a kanapén ültünk Kimmel és nevetünk egy egyátalán nem vicces poénon.
James jött oda hozzánk.
- Szerintem lányok ennyi elég is lesz a piából!- vette el tölünk.
- Héjj! Buli rontó!- morcoskodott Kim.
- Igen mi jogod van neked elvenni?- kérdeztem .
- Nem akarom hogy pont itt az én házikomba hányd le magad és veszicsd el a tudod midet!- magyarázta.
Mire az ajkamba harapva elnevetem magam. Kim is úgyan igy tett.Meguntam az egy helyben ülést és kinyujtoztattam egy kicsit a lábaim. A konyha felé mentem még egy poharért.
Lehajoltam a hütőhőz és el sem olvastam milyen üveg és öntöttem is magamnak.Egy csaj jött oda hozzám és elkezdett mégegetni feltünöen.
- Valami bajod van?- kérdeztem flegmán.
- Igen. Elkenödőtt a sminked és ez miatt ugy nézel ki mint egy kurva!- majd elment.
- Rohadj meg ! Te vagy a ribizli! - mormogtam az orrom alatt.Megittam a pohár tartalmát és akkor jött oda egy újjabb barom.
Egy ismeretlen srác.
- Szia !- köszönt.
- Viszlát!- integetem majd ott hagytam.Vissza mentem a táncparketre és táncoltam. Mi mást lehet ott?
A ritmusra össze vissza dölöngéltem . Miközben valaki nagyon velem akart szorakozni. Hátulról a két kezével átkarolt és úgy nyomtuk.
Benyomták Sia egyik számat amire megfordultam.
- Zack?- nevetem fel.
- Igen!- bologtaott.
- Mit csinalsz?
Mire jó mélyen bele nézet a szemembe mire elmosolyodott.
- Csupan felszeretném kérni az egyetlen lányt aki még nem közeledett felém a ma este folyaman- magyarazta.
- Azt lesheted!
- Miért?- nezett kiskutya szemekkel.
- Mert abból minden lehet csak tánc nem!- vágtam rá.
Mire felsohajtott.
- Igérem csak táncolunk semmi más!Mire átgondoltam bele mentem.
Lassan de mélyen a szemembe nézett.
Mintha bele látott volna az érzéseimbe. Lassan mosolyra huzzta a szájat mintha az érzéseim és a gondolataim olyan mokásak lennének.
A tekintete színte követelte hogy csak őt nézem. Ennek nem is tudtam eleln állni.
Azt vettem észere hogy egy hirtelen mozdulatal közelebb huzz.
Majd elmosolyodik pimaszul. Mire engedek a szívemnek és a mellkasara hajtom a fejem. Így tancoltunk. Összebújva.Sziasztok hogy tetszik?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rosszaságom{ BEFEJEZETT}
RomanceAvery számara az új suli cseppet sem ijesztő. Hamar barátokar talál. És egy igen idegesitő vagy inkább imádni valo személyre. Igen a suli rosszfiúára. De vajón a suli rosszfiúja csak kihasználni akarja? Bízzon benne vagy ne? Rengetteg kérdés merül f...