Másnap

9.7K 298 11
                                    

A tegnapi buliból csak annyira emlékszek hogy James vitt haza.
Többre nagyon nem.

A suliban mindenki megbámult amit furcsáltam. Miközben elhaladtam egy fiú csapat mellet nagyn össze sugtak. És utánam kiáltott az egyik:
- Engem nem akarsz leteperni?

Majd nevetni keztek. Nem értetem a célzást . Ezért elengetem a fülem mellet és bementem az osztályba.

Ott is úgyan ez fogadott meghallotam hogy páran össze sugank "itt az új kurva" , " ennek is úgyan az lesz a sorsa". Kim is már nagyon dühösen nézet. Valahogy úgyérzem hogy ő tudja mi folyik itt.

- Kim!- szólitotam meg- Miért bámulnak ennyire?
Mire ő egy ezt most komolyan kérdezed nézéssel ajándékoott meg.
Majd kitört belöle:
- Csak eggyetlen tanácsot adtam és te nem tartodtad be! - dühöngött.
- Még is miről beszélsz?

Felemelte a telojat hozzám és a képernyőre nézetem ahol ez fogadott:

Felemelte a telojat hozzám és a képernyőre nézetem ahol ez fogadott:

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


Sokkolt a látvány. Nem tudtam abban a pillanatban köpni sem nyelni.
Egyet tehetek .

- Beszélnem kell Zackkel!- jelentetem ki.
- Sok sikert ! Folyosó végén balra!- monta Kim.

Ekkor elkeztem az osztályig futni. És most nagyban leszartam a bámulokat. Az osztályba berontotam ahol Zack éppen az egyik haverjával nevetett.

- Zack!- kiáltotam el magam.
Amivel elértem hogy mindenki rám figyeljen.
Zack rám kapta a tekintetét és bele harapott az alsó ajkába . Oda sétált. Mire elkaptam a karját és az udvarra rangatam.

- Mi van csak nem elakarod logni az első órát VELEM?- kérdezte mire a velem szót különösen megnyomta.

Ekkor vette csak észre hogy a sírás szélén állok és rögtö eltünt a mosoly az arcáról.

- Mit tetél?- orditottam el magam.
És elő jött az első könycsepp.

HALI! Bocsi hogy lassan vannak részek de suli van ami szar!
By: roxi0201

Rosszaságom{ BEFEJEZETT}حيث تعيش القصص. اكتشف الآن