BTS barátságok:Namjoon és Crystal IV.évad-8.szám

54 8 0
                                    

Ray és Crystal

Ray:Ez tényleg az Ő hangja, bármennyi közül felismerném. Cry hív engem. A szívem a torkomban dobog, aztán egyszer csak megváltozik a hangszíne, és azt kérdezi.

Cry:Nálad van a pendrive-om?

Ray:Tessék?!

Cry:Tudnom kell, hogy Nálad van-e, vagy valahol máshol kell keressem.

Ray:Egy pillanat, mégis hogy képzelted ezt?

Cry hangjában semmilyen érzelmet nem vélek felfedezni, mint ha valami robottal beszélgetnék.

Cry:Nem értem, mire célzol, Raji!

A becenevemen szólít, de mint ha csak egy bevásárlólistáról olvasná fel nekem.

Ray:3 hónapja eltűntél, azt hittem hogy talán már halott vagy, és akkor felhívsz engem, mint ha mi se történt volna egy rohadt pedrive miatt?!

Borzasztóan elkezd fájni valami a mellkasomban, és alig kapok levegőt. Pedig hányszor elképzeltem ezt a beszélgetést, hogy ha majd Cry megkeres engem.Félni és aggódni fog, reszket majd a hangja, én pedig megnyugtatom, és.. de, mekkorát tévedtem.

Cry:Szóval, odaadtad valakinek, nem igaz?

Ray:Oda.

Cry:Kinek adtad?

Ray:Ha elmondom, Te is elárulod hol voltál az utóbbi három hónapban és hova tüntetted a legjobb barátomat, hm??

Cry:Előbb válaszolj nekem. Kinek adtad a pendrive-omat?

Ray:Jiminnek adtam a hátizsákoddal együtt a koncert helyszínen, de onnan eltűnt.

Cry hirtelen elhallgat. Eddig se volt túl jó a beszélgetésünk, de most még annál is siralmasabbnak tűnik a helyzet.

Cry:Tehát, Jimin elrejtette valahová.

Ray:Te nem is figyelsz rám, most mondtam, hogy eltűnt és senki sem tudja hol lehet az az irtóra fontos pendrive-od, rendben?!

CRy:Ezt Jimin mondta neked?:)-mondja és enyhe gúnyosság bujkál a hangjában, de engem is elgondolkodtat.

Ray:"Miért hazudott volna Jimin erről pont nekem? Vagy lehet sokkal okosabb, mint hittem? De, Cry mégis hogy jött rá, hogy Jimin eldugta a hátizsákját valahol, hacsak nem.."

Ray:És most Te jössz!

Cry:Mivel is?

RAy:Mondd meg hol voltál az utóbbi 3 hónapban!!

Cry hangja megint színt vált, de ezúttal egészen megrémülök tőle, és összerezzenek a szavaitól.

Cry:Hogy hol voltam eddig?Ugyanott voltam, ahol 3 hónappal ezelőtt Mr.Bang átadott az apámnak, hogy mentse a bőrét és a srácok életét. Ott ahol egy Doki kínzott engem éjjel-nappal, mert nem tudom szeretni. Ott ahol mindennap végig kellett néznem, ahogy az ARMY-kat engedelmes rabszolgákká teszik, hogy mindent megtegyenek, amit mondanak Neki. Ott voltam, ahol Ti hagytatok! És az, a Cry, akit ott hagytatok, többé nem létezik! Úgy, hogy ne beszélj így velem, és ne keresd bennem a legjobb barátodat, mert Ő halott..-mondja és kinyomja a telefont.

Térdre esem, és a mellkasomhoz szorítom a kezemet. Elképesztő ez a fájdalom. Ez az üresség.

Ray: Elvesztettünk téged örökre..

Ray: Elvesztettünk téged örökre

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
BTS barátságok:Namjoon és Crystal IV.évadOù les histoires vivent. Découvrez maintenant