Ray és Crystal
Két órával a BTS koncertje előtt a fellépő épület helyszínén
Jimin:"Nem értem, miért rángattak ide, amikor a többiekkel kell a próbán lennem. A két testőröm szerencsémre velem van, úgy hogy bármit is akarnak a zsaruk, majd ők megadják nekik :D"
Furcsa érzés visszatérni erre a helyre, ahol gyakorlatilag fogva tartottak minket. Végigjárjuk az emeleteket. Az összetört kamerákat kicserélték, az öltözőben semmi nyoma Yoongi ütésének, végül a tetőn kötünk ki, ahova én már nem jöhettem a többiekkel, mert éppen elindultam Anpanman módjára megmenteni a világot Namjoon-al és Tae-jel, na meg persze JK-jel, aki folyton hős akar lenni :D Pedig én jobb hős vagyok, bezony!:D
A tetőre érve az egyik nyomozó kimászik és behoz magával, ha jól látom egy drónt, ami nincs a legjobb állapotban, majd bemegyünk az öltözőben, ahol órákat töltöttünk kétségbeesetten rettegve attól, hogy Cry-nak és Mr.Bang-nek valami baja esik és, hogy figyelnek bennünket. A nyomozók mindent átkutatnak, és az egyik hozzám fordul.
Nyomozó:Ha jól tudom, akkor az NCT néhány tagja helyettesítette a társait, amíg azok kiszöktek, hogy megkeressék Crystal Snow-t és Mr.Bang-et, igaz?
Jimin:Igen, uram.-mondom és engedelmesen lehajtom a fejem, de valami nem hagy nyugodni.
Jimin:Megtudhatnám, hogy miért akarták, hogy itt legyek, és miért nem hívták ide a csapattársaimat is?
A nyomozó rám néz, majd a kolegáira és félrevon a sarokba, majd halkan azt mondja.
Nyomozó: A nyomozás még folyamatban van, de minden jel arra mutat, hogy ez az incidens összefüggésben van az Önt ért fenyegetésekkel, amiket nem régen kapott. Gyanítjuk, hogy ugyanaz a csoport áll a fenyegetések mögött, mint az mostani emberrablásnál.
Kezd összeállni a kép, de mégse :D
JImin:Ezt értem, de hogy tudnék én a segítségükre lenni, amikor nem is ismerem a fenyegetőm személyét.
A nyomozó ekkor elővesz egy táskát, amitől megáll az eszem és legelni kezd, majd a kezembe adja.
Nyomozó:Crystal és Mr.Bang elrablásának a helyszínén találtuk. Látszik, hogy megpróbálták felnyitni, de kóddal van lezárva.
Jimin:"Ez nem Cry hátizsákja, hanem valaki más táskája. Ráadásul aktatáska"
Jimin:És tudják, hogy kié lehet?
Nyomozó:Fogalmunk sincs, de reméltük, hogy Ön talán megmondja.
Előveszem a mobilomat, amire a többiek elküldték nekem a videót, amit Cry kiszedett a térfigyelő kamerákból, és megmutatom a nyomozónak, aki mohón utána kap és azt kérdezi.
Nyomozó:Ez a felvétel honnan van?
Jimin:Sajnos nem tudom. Akkor küldte el valaki mindannyiunk mobilja, mikor Crystal-t és Mr.Bang-et kerestük.
A nyomozó tanulmányozza a felvételt, majd megállítja, és nagyít egyet rajta, majd visszaadja a mobilomat a kezembe és felhív valakit telefonon.
Nyomozó: Blake? Figyelj, megvan a táska tulajdonosa. Egy videókamera rögzítette a két személy elrablását, amit keresünk. Hogy honnan van?-rám néz, majd visszafordul a telefonhoz.
Nyomozó:Az nem fontos. Igen, a bizonyítékokhoz csatolom. Figyelj, a felvételek alapján ez a táska a nemrég elhunyt Mr.Lee tulajdona. Szerezz nekem minél hamarabb házkutatási parancsot, és-felemeli táskát-valami kódfejtő vagy egy lakatos sem ártana:D
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS barátságok:Namjoon és Crystal IV.évad
AcakIgen, jól látjátok! :D Ez lesz a negyedik évad, ami végérvényesen le is zárja majd a teljes történetet, úgy hogy akit érdekel, olvassa el nyugodtan a fejleményeket, mert irtó izgalmas lesz! ;) Hajrá, ARMY-k! :D Hozom a többi történet folytatását, de...