Üdvözöllek itt kedves olvasó!
Ha itt vagy akkor az azt jelenti, hogy kíváncsi vagy a történetemre. Wow micsoda észrevételeim vannak, ugye? Na de, akkor elég is a saját magam ki offolásából, kezdjük is bemutatkozással.
Egy angol városkában lakom a tengerpart mellett, egy szerető családdal, akikkel bármit megoszthatok, éppen ezért ők az egyetlen biztos pont az életemben, feltétel nélkül bízok bennük.
Rajtuk kívűl még egyetlen egy ember van az életemben aki nagyon sokat jelent a számomra, mégpedig a legjobb barátnőm, Lizi. Vele a középiskolában találkoztam. Ő volt az egyetlen ember akivel szótértettem, pedig ő az a tipikus szociális lány akit mindenki szeret. Ha egy lábasba tennénk egy nagy kanál mosolygós természetet, egy adag Levi's pólót majd ezt megfűszereznénk egy csipet insta ribi kinézettel, megkapnánk Lizit. Nagyon szeretem, de akkor is furán néznek ránk az emberek, amikor látják, hogy az iskola menője az oszály kitaszítottjával járkál, azaz szerény személyemmel.
És hogy én ki vagyok? Neveztek már a "tanár csicskája", "nagy pofáju ribanc" vagy "okoskódó gyökér" néven, de a valódi nevem Kate Dark.
Ha most azt várjátok, hogy majd elkezdem nektek itt mesélni, hogy "a kedvenc színem a fekete" meghogy "én nem beszélek az osztályban mert így fejezem ki magamat" akkor ajánlom, hogy üljetek le, mert elég sokáig kell majd várnotok erre. Én egy átlagos magasságú, kicsit teltebb, göndör, hosszú hajú lány vagyok, aki szeret nevetni és viccelődni. Kedenc időtöltéseim az olvasás és (bár eminens kijelentésnek hangzik) a tanulás. Rettentően tudok szeretni és habár tudom, hogy az egész osztályom utál, akkor sem vagyok képes haragot táplálni irántuk. Ráadásul 2 év szenvedés után újra sikerül pozitívan látni a jövőmet, hiszen már csak 2 év és vége ennek az iskolának álcázott földi pokolnak! Semmi sem állíthat meg...
Aha... ezt gondoltam én, egészen addig, ameddig az élet meg nem hallotta ezt, ki nem röhögöt és meg nem nyomta a "nyomorék, most aztán nagyon meszívod"gombot. És ekkor, akár egy pofoncsapás, az életembe küldte azt az egyetlen embert akit a világon mindenkinél jobban utálok. Harry Idióta Stylest.... nincs az az isten, hogy akár csak egy levegőt szívjak azzal az önetelt hólyaggal, nem hogy egy egész életet töltsek le vele, valami istenverte szerződés miatt... Még hogy a daddym... perverz
Ha érdekel, hogy hogyan fordult fel az életem és dőlt össze a világom egy elfeledett egyezségtől és a szüleim meg gondolatlan múltbéli döntésétől, akkor tarts velem, mert ez nem lesz egy könnyű menet....
Sziasztok!❤️ Dark vagyok és ez az első könyvem. Remélem tetszett a prológus és felkeltette az érdeklődéseteket. Kérlek kommenteljetek ha esetleg van valami ötletetek vagy meglátásotok a történettel kapcsolatban! Az Első részben találkozunk. Ezer puszi mindenkinek!
YOU ARE READING
A Szerződés
FanfictionEgy kiutált lány élete, melyet fenekestűl felforgat az általa legjobban utált ember... Vajon az utálat átmehet szeretetbe? És el tudja majd fogadni, hogy mostantól nincs többé saját akarata? Tarts velem és tudj meg többet. Első könyvem, fogadjátok s...