2. fejezet

1.7K 47 8
                                    

-Anyaaaa, itt egy pedofil a nappaliban!-Szóltam ki anyának a konyhába. Anya, Apával az oldalán masírozott ki a nappaliba, de valami nem stimmelt. Valahogy, olyan kétségbe esettnek tűntek.

-Kislányom, el kell mondanunk neked valamit.

-Hogy én ezt mennyire fogom élvezni- Dörmögte a faszfej a fülembe

 - Ha a "meglepetés vendégről" van szó, akkor arról már lekéstetek. A Tata már felfedte magát.

 -Hogy mit mondtál kislány?-mondta dühösen az előbb említett személy 

 -Kérem nyugodjon meg, ez árt a szívének. Inkább méregesse a vércukorszintjét és relaxáljon. - vetettem oda neki gúnyosan. Erre már az erek is kidagadtak a nyakán. Talán ha apa nem állt volna be elé, még nekem is ugrott volna. Csak egy szó... Xanax 

 - Kate! Ne legyél ilyen szemtelen a vendégünkkel! Nem erre neveltünk.- Tudom, hogy igazuk van, de akkor is megérdemelte ez a tuskó. Apuci büszke a pici lányára... Ahh, isten ments, ettől a perverztől. 

 -Ahj, nagyon sajnálom, hogy az igazat mondtam.- Nem, nem tudok leállni.

 - Semmi baj Drágám. Tudom, hogy csak azért mondtad, mert bejövök neked és így akarod felkelteni a figyelmem. Ez a szexiségem átka. Remélem azért többször nem leszel, ilyen az elkövetkező 3 napban.- hogy zuhannál le az egódról az iq-d szintjére te paraszt. Várjunk csak! Mit mondott!?

- Mégis milyen 3 napról beszélsz?! 

- Ez az amiről beszélni szerettünk volna veled, Édesem. Harry nálunk fogja tölteni a hosszú hétvégét... üzleti okokból...- Üzleti ügyek? A gucci újabb malacos képet akar tőle, vagy mi? Különben meg, valami még mindig nem stimmel. Anya arc kifejezése... Mintha valami "árny" suhant volna át az arcán, mikor azokat a bizonyos "üzleti ügyeket" említette. Itt valami nem klappol. 

-Fantasztikus...-könyörgöm érezd meg a gúnyt a hangomban Styles- Viszont én elmentem tusolni. Örültem a találkozásnak Nagypapi.- még akkor is éreztem a belőle sugárzó dühöt, amikor már a fürdőszobában voltam. A biztonság kedvéért kulcsra zártam az ajtót. Nem bízok ebben az emberben és most nem az iránta érzett gyűlölet beszél belőlem. Na jó talán az is egy kicsit közrejátszik, de akkor is. Az ahogyan nevezett engem, hogy anyáék nem reagáltak semmit erre az "apucis" dologra, anya arckifejezése miközben az "üzleti okokról" beszélt és mégis honnan ismerik Hányás Stylest... Hiányzik a kirakós egyik kockája, így nincs meg a teljes kép. Ki kell derítenem, mi folyik a háttérben. A gondoltamenetem végére be is fejeztem a tusolást. Mikor már meg is törölököztem, akkor tudatosult bennem, hogy nem vittem magammal semmilyen ruhaneműt. Nyugi .... Csak két ajtóval van odébb a szobád. Harry valószínűleg Anyáékkal cseverészik lent a nappaliban. Sima ügy lesz. Mély levegő éééés futás! Úgy sprinteltem, mint még soha. Mondjuk x2 el is csúsztam, de ez csak besegített a gyorsulásban. Hm, szerintem új sportágat találtam fel. 

 Ahogy megérkeztem bevágtam magam mögött az ajtót és hálát adtam az égnek, hogy nem találkoztam a házi pedofilunkkal. Aha, csak kérnem kellett, ugyanis teljes életnagyságban ült az ágyam szélén egy nem túl vidám grimasszal az arcán. Rögtön fel is nézett rám, láttam ahogy végig mér, utána pedig, egy nem túl bíztató mosollyan nyugtázta a nem túl konzervatív megjelnésemet. Ó te jó ég! Kérlek ne nézz rám így. Elindult felém. Távozz innen sátán! Magabiztos léptekkel tette meg a közöttünk lévő távolságot, majd egy szempillantás alatt neki szögezett az ajtómhoz.Egyik kezével a karjaimat a fejem felé emelte, a másikkal pedig a törölközőm alját kezdte el birizgálni. Ajkait végig húzta az arccsontomon egészen a fülem tövéig, majd kis hatás szünetet tartva bele suttogta: 

- Miért remegsz babygirl? Ugye tudod milyen rossz kislány voltál?- Én nem is remegek, én em félek tőle, azaz nem remegek, vagy legalábbis nem a félelem okozza ezt. 

-Engedj el vagy esküszöm hogy sikítok- próbáltam a leghatározottabnak tűnni ebben a helyzetben, ami, valjuk be, nem igazán sikerült, ugyanis a hangom a mondat végére már elfulott. Nem válaszolt semmit csak mosolygott, mint az aki tud valamit. Gyerünk szólalj már meg! Nem akarom, hogy anyáék ilyen helyzetben lássanak. Na jó, már ez sem érdekel, csak engedjen el. 3..2..1... És sikíts! Nem jön ki hang a torkomon. Mintha a testem nem akarná, hogy elengedjen, de ez hülyeség. Én utálom őt, meg azt a héroszi megjelenését, az ellenálhatatlan sármját, azokat a smaragd zöld szemeket... Hooo, álljunk csak meg ez így nincs rendjén, biztos csak a hormonjaimat zavarta meg, mert nekem annál több eszem van, minthogy egy "ilyen" alakba zúgjak bele mint ő. 

-Ugyan-ugyan ezt te sem gondoltad komolyan, alíg bírod ki, hogy ne csorgasd rám a nyálad minden egyes másodpercben, mikor csak rám nézel. Különben meg, sikíts ahogy csak jól esik a szüleid már nem tehetnek semmit az ellen, hogy azt tegyek veled amit csak akarok. 

 -Hazugság! Ők ezt sose hagynák! 

 -Valóban így gondolod? Aranyos, hogy azt hiszed akiket a legjobban ismersz, nem vernek át téged már évek óta... Csak ne koppnaj nagyot, ha esetleg valami olyan derül ki a hétvége végére ami összetörné a pici kis lelkivilágod Bogaram. 

 - Te szemét, hogy mersz engem így manipulálni- ekkora már minden testivágy elszállt belőlem és már tisztán tudtam gondolkodni, úgyhogy a felemetem a bal lábam és olyan erővel rugtam meg a nemesebbik oldalát, hogy ez még nekem is fájt. Vigyázzon máskor arra, hogy kit mer rágalmazni. Fájdalmában elengedett. Össze rogyott előttem és azt a megmaradt "zacskónyi rántottáját" kezdte el szorongatni. 

- Te kis szajha, ezt most nagyon meg fogod bánni!- nyűszíttet és már nyúlt volna értem mire én elkezdtem sikítani. Hallottam anyáék lépteit, ahogy egyre közelednek felénk, majd a következő pillanatban apa rontott be az ajtón. Amint realizálta a helyzetet, meg is indult Harry felé, hogy össze kaparja és kiráncigálja a szobámból. Anya nyomban mellettem termett. Védelmezően karolt át és nézte végig, ahogy apa kivezeti ezt a beteg, kislány mániás pasit a szobámból. Mielőtt még bezárult volna az ajtó, elkaptam még apa utolsó mondatát: 

- Styles, nem ez áll a szerződésben...  

Huhuuu! Itt a második rész is. Remélem tetszik netek. Igyekszem a legjobb változatot megírni ezért is tart ez ilyen sokáig, de ígérem mostantól még jobban belehúzok. Köszönök minden kommentet és vote-ot! Nagyon cukik vagytok. Puszi, a következő részben találkozunk!

A SzerződésWhere stories live. Discover now