Miután megittuk a kávét, elindultam átöltözni a sátorba. Felvettem a nappali ruháimat, és kimentem hogy leápoljam a lovamat. A táborhelyhez közel, alig száz méterre voltak a lovaink a karámban éjszakára. Kinyitottam a kaput ami hangosan nyikorgott, s óvatosan becsuktam, hogy egyik ló se szaladjon el. Drága kis jorvik-melegvérűm, Echo mikor meglátott nyihogott egyet, és odajött hozzám. Nem sokkal ezután feltűnt Alonso, és ő is bejött a karámba a lováért. A kis musztángja makulátlan tiszta volt, így csak egy picit kellett csak tisztogatni. Miután felszereltük őket, odavezettük a táborhelyhez, majd kikötöttük egy ideiglenes póznához mind a két lovat. Gyorsan összepakoltuk a sátrakat, és felraktuk a nyereg mögé. Miután a póznát is felszedtük, felültünk hátasainkra, és elindultunk.
-Amikor terepen megyünk, mindig menj mögöttem, mivel már jól ismerem Mistfallt, és tudom hol kell óvatosan járni. -Szólt Alonso, és elém ügetett.
-Nem mehetnénk Valedale-be mégis?- Szólaltam meg.
-Meggondoltad magad?
-Nem vagyok biztos abban, hogy biztonságos lenne ittmaradnom. Először szerintem kérdezzük meg Elizabethet vagy Avalont.
-Rendben, végül is a biztonság a legfontosabb. -Bólintott a fiú, és elindultunk Valedale felé. Elhaladtunk a gyönyörű Birk gazdaság mellett, láttuk az almáskertet a parton, ahol csak úgy roskadoznak a fák a friss termésektől, és átláttunk a Póni pontra is. Jobbra kanyarodtunk,és Avalon felé vettük az irányt. Végigvágtattunk azon az egyenes úton, mely a háza felé vezet, de az eladó lovaknál átváltottunk ügetésbe, majd lépésbe. Megérkeztünk, ott állt előttünk Avalon.
-Üdv Cristina, üdv Alonso! Mi célból jöttetek? -Kérdezte a druida. Nagyot sóhajtva belekezdtem:
-Tudod, én egy másik univerzumból "jöttem". Egy nap leültem a laptopom elé, és egyszercsak *puff* itt teremtem Jorvikon. Alonso segített eljutni ide, hogy tanácsodat kérjük. Biztonságos-e ittmaradnom? Mi történik a másik helyen amíg nem vagyok ott?
Belegondoltam, hogy mi van, ha már nem látom többé a családom, és hogy keresnek-e vajon, s egy picit könnyes lett a szemem.
-Hát Cristina, úgy látszik nem csak ez a világ van és Pandória, hiszen te most egy másikból csöppentél ide. Lehet, hogy még több van, de lehet, hogy csak ez a három. Minden esetre egyik helyen sem a legbiztonságosabb úgy tartózkodni, hogy nem vagy odavalósi. Fripp jelenleg nem tud tanáccsal szolgálni, de van egy szabály, amit be kell tartanod: Sose merészkedj a GED vagy a Dark Core közelébe, mert lehet, hogy könnyen ittragadsz. -Mondta a druida.
Hihetetlen volt, hogy ott állt előttünk személyesen, bár sejtettem, hogy ez még csak a kezdet, hiszen Jorvik tele van titokzatos erőkkel, melyek sokszor beleszólnak a mindennapokba, még ha nem is vesszük észre.
YOU ARE READING
Pixelekbe zárva
RomanceIsmered azt az érzést, amikor legszívesebben a kedvenc játékodban kószálnál? Mit tennél, ha egyszer megtörténne?