κεφάλαιο 6

160 14 2
                                    

Γυρίσαμε και είδαμε των Ανδρέα με έναν φίλο του μάλλον θα ήταν αυτός που θα έφερνε μαζί τους το βράδυ .
Α- κορίτσια ελάτε είπε κάνοντας νόημα  με τα χέρια του .
Η+Κ- γεια σας .
Α- κορίτσια από εδώ ο Αλέξανδρος , Αλέξανδρε από εδώ η Γωγώ η αδελφή μου και η κολλητή της η Κατερίνα .
Αλ- χάρηκα πολύ για την γνωριμία κορίτσια θα καθίσετε μαζί μας ? Πριν προλάβω να απαντήσω μίλησε η Γωγώ
Γ- φυσικά και θα καθήσουμε ε Κατερίνα ??είπε με βλέμμα σκύλου .
Κ- Μα έχουμε να πάμε για παπούτσια
Αν-θα πάτε αργότερα δεν θα γίνει κάτι αμα κάτσετε για 10 λεπτακια εκτός άμα δεν σου αρέσει η παρέα μας .
Κ- καλά οκ αλλά για λίγο .
Αλ- Ανδρέα δεν μου είπες ποτέ ότι έχεις τόσο ωραία αδελφή είπε και έκλεισε το μάτι στην Γωγώ και κοκκίνισε .
Αν-ειμαι και εγώ μπροστά .
Η Γωγώ καθόταν δίπλα στον Αλέξανδρο και εγώ στο Ανδρέα ο Αλέξανδρος και η Γωγώ μιλούσαν ενώ εγώ ήμουν στο κινητό κι μιλούσα με των Νίκο .

Μωρό 😍.
Τι κάνεις αγάπη μου που είστε ?
                                                  Εγώ                         Καλά είμαι τώρα θα πάμε για παπούτσια 😊.
Μωρό 😍.
Οκ αγάπη μου τότε να σε αφήσω Σ' αγαπώ τα λέμε 💘.               Εγώ.

                          Και εγώ τα λέμε φιλιά 💋.
Εκείνη την στιγμή ήταν που πρόσεξα ότι κοιτούσε ο Ανδρέας το κινητό Μ .
Α- τι λέει πως είναι η αγάπη σ είπε με ειρωνία .
Κ- μια χαρά είναι πολύ καλά .
Πρίν προλάβει να πει κάτι άλλο μας διέκοψε μια κυρία από το δίπλα τραπέζι (δεν θυμάμαι είπα ότι είμαστε σε καφετέρια ? Αν όχι τότε το είπα τώρα )
Κ(υρια) πόσο που αρέσει να βλέπω νεαρά ζευγάρια .
Ε(γω)αχ όχι κάνετε λάθος δεν ειμ....
Α- ευχαριστούμε πολύ είπε και με τράβηξε αγκαλιάζοντας με .
Ε- καλά βλαμμένος είσαι από ποτέ εμείς είμαστε ζευγάρι ηλίθιος είσαι τι ρωτάω .
Α- καλά ηρέμησε λίγο δεν θα σε πείραζε να νομίζαν ότι τα έχεις μαζί μου είπε και ένα χαμόγελο νικητή.
Ε- κάνεις μεγάλο λάθος θα με πείραζε πάρα πολύ , Γωγώ φεύγουμε ΤΏΡΑ .
Γ- τι έγινε ρε καλά οκ ηρεμισε όμως τα λέμε αγόρια το 🌃 βράδυ .
Ε- γεια Αλέξανδρε .
Α- μπα εμείς δεν υπάρχουμε
Ε- όχι .
Και έτσι φύγαμε από το μαγαζί και είχα την Γωγώ συνεχία πάνω από το κεφάλι μου να με ρωτάει τι έχει γίνει χωρίς να περνει καμία απάντησε όμως .
Ε- αχ σταματά επιτέλους Φτάσαμε
Γ- καλαα αλλά εγώ δεν σε αφήνω να ξεφύγεις τόσο εύκολα.
Αφού μπήκαμε μέσα η Γωγώ κοιτούσε κάτι γόβες και κάτι πέδιλα ενώ εγώ όπως πάντα sneakers αλλά άκουσα την Γωγώ από πίσω
Γ- ούτε που να το διανοηθείς θα χάσεις όλο το φόρεμα άμα πάρεις αυτα που κοιτάς πέδιλα θα πάρεις ή καμία ωραία γοβιτσα .
Κ- πλάκα κάνεις με την καμία ούτε που να το σκέφτεστε .
Και τελικά έγινε το δικό της καταλήξαμε εγώ να έφυγα με κάτι πολύ ωραία χρυσά πέδιλα που πήγαιναν απίστευτα πολύ με το φόρεμα .

ο αδελφός της κολλητής μWhere stories live. Discover now